محدودیت در پارکینگ شرقی حرم مطهر به دلیل اجرای پروژه بسط شرقی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم به‌دلیل معطلی‌های پیش آمده در پارکینگ شرقی حرم مطهر عذرخواهی کرد و گفت: محوطه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده و تردد در این محدوده با تدابیر خاصی صورت می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محدودیت در پارکینگ شرقی حرم مطهر به دلیل اجرای پروژه بسط شرقی
شناسه : 72327 | انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به ایجاد معطلی برای برخی شهروندان در اتمام مراسم شیرخوارگان حسینی در پارکینگ شرقی حرم مطهر، اظهار داشت: محوطه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده و تردد در این محدوده با تدابیر خاصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برای راحتی شهروندان، قبل از واگذاری تمام محوطه به پروژه، قسمتی را به منظور استفاده شهروندان به عنوان پارکینگ حفظ کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به دلیل حفظ ایمنی تردد شهروندان محوطه پارکینگ از محوطه پروژه عمرانی جداسازی شده و ورودی و خروجی پارکینگ با توجه به شرایط موجود تنها از زیرگذر عمار یاسر انجام می‌شود که در زمان شلوغی و خروج یکباره خودروها با ترافیک موقت روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای پیمانکار و عوامل نظارتی سازمان در اینگونه موارد برای روان‌سازی خروج خودروها فعال هستند تا صف خروج بیش از اندازه طولانی نشود.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌ها در پارکینگ شرقی به دلیل اجرای این پروژه بزرگ شهری ادامه دار خواهد بود گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای تردد به این محدوده از حمل و نقل عمومی یا پارکینگ‌های جایگزین استفاده کنند.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.