بازدید مسئولان فرهنگی قم از پشت صحنه فیلم «گوشت‌خوار»

جمعی از مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور در محل تصویربرداری فیلم داستانی «گوشت‌خوار» در جریان آخرین وضعیت تولید این اثر قرار گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مسئولان فرهنگی قم از پشت صحنه فیلم «گوشت‌خوار»
شناسه : 72000 | انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، همزمان با آغاز مراحل تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «گوشت‌خوار» به تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا منتظری و کارگردانی مهشاد ولی، جمعی از مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور در محل تصویربرداری این پروژه سینمایی در روستای «وشنوه» در جریان آخرین وضعیت تولید این اثر قرار گرفتند.

«محمد کاظم رضوانی» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی و حسین محمودی رئیس گروه هنری اداره‌کل ارشاد قم، محمد خامه‌یار مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل ارشاد قم، «رضا ابوذر» مدیر انجمن سینمای جوانان قم و محمدرضا شاه‌مردی مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در محل تصویربرداری فیلم کوتاه «گوشت‌خوار» حاضر شدند و با تهیه‌کننده و عوامل این فیلم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازدید مسئولان فرهنگی قم از پشت صحنه فیلم «گوشت‌خوار»

محمد کاظم رضوانی در این بازدید ضمن عرض خداقوت به عوامل تولید این فیلم، از آمادگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای حمایت از هنرمندان و سینماگران در راستای تولید آثار ارزشی با محوریت خانواده خبر داد.

وی افزود: بعضی از پروژه‌های سینمایی که با موضوعات مورد نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید می‌شود به طور مستقیم از امکانات این اداره‌کل حمایت می‌شوند.

بازدید مسئولان فرهنگی قم از پشت صحنه فیلم «گوشت‌خوار»

سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز به تولید ۱۳۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد وگفت: با پایان شیوع کرونا، تولید فیلم در قم رشد خوبی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال شاهد تولید آثار متنوع و باکیفیتی از فیلمسازان جوان استان باشیم.

سید حمیدرضا منتظری تهیه‌کننده فیلم «گوشت‌خوار» نیز با قدردانی از حضور مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به بیان جزئیات مراحل ساخت و تولید این پروژه سینمایی پرداخت.

بازدید مسئولان فرهنگی قم از پشت صحنه فیلم «گوشت‌خوار»

خاطرنشان می‌شود فیلم داستانی «گوشت‌خوار» با موضوع محوری خانواده و ارزش‌های اخلاقی و انسانی، یک قصه دراماتیک پیرامون ایمان و خرافات را دستمایه قرار می‌دهد و با نگاهی خلاقانه به روایت موضوع تردید و انسانیت می‌پردازد.

«رضا عموزاد»، «مریم دانشور» و «محمد قمرزاده» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.