نصب دوربین در ناوگان اتوبوس‌رانی قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، نصب دوربین در اتوبوس‌ها را در جهت ایجاد فضای امن در اتوبوس‌ها دانست و افزود: نصب دوربین در تحلیل و گزارش‌گیری برای ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمک بسیاری کرده و اجازه فعالیت افراد بی‌حجاب در فضای اتوبوس‌ها را نمی‌دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب دوربین در ناوگان اتوبوس‌رانی قم
شناسه : 71659 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به‌روز عفاف و حجاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در تمام دستگاه‌ها، اظهار کرد: سازمان اتوبوس‌های با توجه به جابه‌جایی ۸۰ تا ۱۰۰ هزار مسافر در روز، می‌تواند بستر مناسبی برای کارهای فرهنگی در سطح شهر باشد.

وی، نصب دوربین در اتوبوس‌ها را در جهت ایجاد فضای امن در اتوبوس‌ها دانست و افزود: نصب دوربین در تحلیل و گزارش‌گیری برای ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های فرهنگی کمک بسیاری کرده و اجازه فعالیت افراد بی‌حجاب در فضای اتوبوس‌ها را نمی‌دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: یکی دیگر از کارهایی که در جهت ایجاد ترویج فرهنگ عفاف حجاب انجام‌شده آموزش تخصصی رانندگان و امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری و پردیس فارابی برای آموزش رانندگان است.

وی ادامه داد: ما از همه کنشگران برای برگزاری دوره‌های آموزشی دعوت می‌کنیم تا در کلاس‌ها حضورداشته باشند و هر هفته یک پوستر عفاف و حجاب در اتوبوس‌ها نیز نصب می‌شود و پوسترهای تبلیغی نیز باید با محوریت عفاف و حجاب و تأیید اداره کل ارشاد طراحی شود تا اجازه نصب در اتوبوس را داشته باشد.

نیک در پایان مطرح کرد: برای تذکر به افراد بی‌حجاب باید از نیروهای بسیجی استفاده کنیم، زیرا رانندگان امکان ورود به این موضوع را ندارند البته تذکرات لسانی داده می‌شود و وظایف خود را بر اساس آموزش‌هایی که دیده‌اند انجام خواهند داد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.