اختصاص ۲۰ درصد سازه‌های فرهنگی شهر به حجاب و عفاف

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۲۰ درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف اختصاص دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص ۲۰ درصد سازه‌های فرهنگی شهر به حجاب و عفاف
شناسه : 71651 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در گفت‌وگویی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: مصوباتی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و قرارگاه ۱۹ دی با توجه به رسالت شهرداری بر عهده ما قرار گرفته است که در این هفته موردتوجه قرار داده‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: شهرداری نیز همچون دستگاه‌های اجرایی دیگر خود را موظف به فعالیت فرهنگی و تبلیغی و اجرایی در حوزه فرهنگ‌سازی پیرامون مباحث مهمی چون عفاف و حجاب دارد.

وی با اشاره به همکاری ویژه شهرداری قم در برگزاری همایش بزرگ و اجتماع مردمی عفاف و حجاب تصریح کرد: اقداماتی از قبیل تأمین زیرساخت‌ها، ساماندهی ترددها، مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک، تأمین پارکینگ‌ها، طراحی دکور و ایجاد جایگاه و صوت، طراحی و اجرای المان‌های حجاب و عفاف، تولید رسانه‌ای و پوستر و موشن گرافی و فضاسازی شهری نیز در این راستا عملیاتی شده است.

کلانترزاده با تأکید بر مشارکت شهرداری قم در برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در تولید محتوا و زیرساخت‌های اجرایی ادامه داد: سهم منطقه‌ای، سازمانی، فرهنگی و روابط عمومی در انجام‌وظیفه در ارتباط با حجاب و عفاف مشخص‌شده است.

به گفته وی در حوزه تبلیغات محیطی نیز بر اساس دستورالعمل‌ها، در طول سال شهرداری‌ها موظف هستند ۲۰ درصد از سازه‌های فرهنگی را در اختیار موضوع حجاب و عفاف قرار دهند که دراین‌باره ۳۲ سازه در شهر اکران می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: دراین‌باره سازه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی به این امر اختصاص داده‌شده است؛ برخی از دستگاه‌ها به رسالت خود عمل می‌کنند و بیش از ۴۰ سازه در سطح شهر در طول سال در مورد حجاب و عفاف در شهر قم نصب می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.