آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قم

نخستین جشنواره فیلم «حوا» با حضور علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینما ونوس قم آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز جشنواره فیلم «حوا» در قم
شناسه : 71535 | انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نخستین جشنواره فیلم «حوا» عصر روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه با نمایش ۵ فیلم کوتاه، دو فیلم بلند و دو فیلم مستند در سینما ونوس قم آغاز شد.

محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معصومه آمره عضو شورای شهر قم، سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، محمدرضا شاه‌مردی مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای استان در روز نخست این جشنواره حضور داشتند و به تماشای فیلم‌های جشنواره نشستند.

تصاویر نخستین جشنواره فیلم «حوا» در سینما ونوس قم

در روز نخست این جشنواره، پنج فیلم کوتاه «اسماء» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرید حاجی عباسی، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیت‌ساز، «تی یره» به کارگردانی مصطفی مهربان، «۳۲۳ ماه و چند هفته و چند روز» به کارگردانی پیمان فلاح و «یک حلقه معمولی» به کارگردانی نوا رضوانی به روی پرده رفت.

همچنین تماشاگران جشنواره فیلم حوا در همین روز به تماشای «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج و «هوک» به کارگردانی حسین ریگی نشستند.

«واهگ» و «دیوارهای نخی» نیز دو فیلم مستندی بودند که در روز نخست این جشنواره به روی پرده رفتند و با استقبال علاقه‌مندان مواجه شدند.

تصاویر نخستین جشنواره فیلم «حوا» در سینما ونوس قم

*برنامه روز دوم جشنواره فیلم «حوا» در قم

فیلم‌های کوتاه «اتاق عقد»، «باشه برای فردا»، «وضعیت اورژانسی»، «یک به توان بی‌نهایت» و «نشنیدن» از ساعت ۱۵ به روی پرده سینما ونوس می‌رود.

در سانس دوم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و با بازی فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، یوسف تیموری، بهرنگ علوی، سامان صفاری،مه‌لقا باقری، محمد ولی زادگان، علی کیان ارثی نمایش داده می‌شود.

تماشاگران جشنواره فیلم «حوا» در سانس سوم و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به تماشای دو فیلم مستند «مقصد المپیک» به کارگردانی مرسده فلاح‌نژاد و یاسر خمسی و «چلچلای سفری» به کارگردانی حسن جعفری خواهد نشست.

جشنواره فیلم «حوا» در روز دوم با اکران دو فیلم مستند «چشم‌ها و دست‌ها» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی و «گالین» ساخته عزت‌الله پروازه در ساعت ۲۱ تا ۲۳ به پایان خواهد رسید.

خاطرنشان می‌شود نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد همزمان با هفته عفاف و حجاب از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در پایتخت و تعدادی از استان‌های کشور از جمله قم برگزار می‌شود.

برگزاری این جشنواره در قم با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بوده و تماشای آثار جشنواره برای تمامی علاقه‌‌مندان رایگان است.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.