راه‌اندازی انجمن ادبی «پردیسان» در کانون پرورش فکری قم

انجمن ادبی «پردیسان» با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی در مرکز فرهنگی شماره ۱۰ کانون پرورش فکری قم در پردیسان آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی انجمن ادبی «پردیسان» در کانون پرورش فکری قم
شناسه : 71370 | انتشار : ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری قم، آیین افتتاح انجمن ادبی «پردیسان» با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی در سالن کنفرانس مجتمع کانون پرورش فکری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمد غفاری مدیرکل کانون پرورش فکری قم تأسیس انجمن ادبی در پردیسان را اتفاقی مبارک دانست و با اشاره به حضور گسترده شاعران و نویسندگان تراز اول کشور در منطقه پردیسان، ضرورت ایجاد محفلی برای دورهمی و گپ‌وگفت و همچنین ارائه و نقد و بررسی آثار آنان را برای حاضران تببین کرد.

وی با بیان اینکه انجمن ادبی پردیسان توسط خود شاعران و نویسندگان اداره می‌شود، از هنرمندان خواست تا امور اجرایی آن را به دست بگیرند و برای پیشرفت روبه‌روز آن در کنار کانون پرورش فکری باشند.

در ادامه شاعران به بیان نقطه نظرات و تبادل نظرپیرامون راه اندازی انجمن ادبی پردیسان، چگونگی اجرای برنامه‌ها، روز و ساعت انجمن و… پرداختند. شعرخوانی شاعران حاضر در جلسه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

محمد میرزایی بازرگانی، حامد طونی، حسین فرامرزی، سعاده سادات حوائجی، فاطمه الله مرادی، زینب خاکباز مقدم، فاطمه مظفری، زهرا سلیمی، مریم جلال، معصومه اجاقیان و… به شعرخوانی پرداختند.

خاطرنشان می‌شود با نظر حاضران، انجمن ادبی پردیسان به صورت هفتگی عصر هر شنبه در مجتمع پردیسان کانون فکری استان قم برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.