برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم از مشارکت این سازمان در برپایی کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور که همزمان با روز عید غدیر برپا خواهد شد خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم
شناسه : 71097 | انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد با اشاره به برپایی کاروان شادی غدیر تا ظهور همزمان با روز عید غدیر اظهار داشت: همچون سال‌های گذشته کاروان شادی غدیر تا ظهور عصر روز عید غدیر حرکت خود را از حرم حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برپایی این کاروان که با حضور اقشار مختلف مردم قم برپا می‌شود مشارکت دارند، ابراز کرد: سازمان فرهنگی شهرداری در قم در طول مسیر حرکت کاروان در بلوار پیامبر اعظم(ص) نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی اهتمام خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سازمان نسبت به برپایی ۶۰ غرفه فرهنگی برای مواکب و گروه‌های مردمی در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام کرده و همچنین نصب تمثال مبارک سادات شهید در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه تأمین صوت مسیر نیز بر عهده سازمان فرهنگی شهرداری قم است یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این کاروان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

کاروان شادی غدیر تا ظهور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) حرکت خود را به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد کرد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
غسال قمی کارگر نمونه استان شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.