فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در کاشان/ از تجربه مدیران قمی استفاده می‌کنیم

رئیس شورای شهر کاشان از فعالیت بیش از ۷۰۰ هیئت مذهبی در این شهر تاریخی خبر داد و گفت: کاشان هفت هزار سال قدمت دارد و نخستین مکان شهرنشینی در جهان و شهر گل و گلاب و شهر صنعت است و یک هزار کارخانه فعال دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در کاشان/ از تجربه مدیران قمی استفاده می‌کنیم
شناسه : 70533 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری قم، علی هاشمی طاهری در نشست هم‌اندیشی شهرهای تاریخی و انقلابی قم و کاشان در سالن جلسات شهید حسین مولوی شهرداری قم، اظهار داشت: قم شهر شناخته شده در جهان و مرکز انقلاب اسلامی و مراجع و علما و شهداست و شهید مهدی زین‌الدین به عنوان فرمانده در قم فراموش شدنی نیست.

وی افزود: شهر کاشان نیز از نظر فرهنگی و مذهبی و مراودات سیاسی و اقتصادی بسیار به قم نزدیک است و دیدگاه‌هایی نزدیک به قم دارد.

رئیس شورای شهر کاشان تصریح کرد: شهر کاشان، دارای امتیازات و افتخارات زیادی است و بارگاه حضرت سلطان علی احمد(ع) در این شهر قرار دارد و این شهر ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

هاشمی بیان کرد: همچنین بیش از ۷۰۰ هیئت مذهبی در کاشان فعال است و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی در طول ایام محرم و صفر انجام می‌شود و هیئت‌ها در این ایام به طور کامل اطعام دارند و مداحان و سخنران های مطرحی در این هیئت‌ها حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: کاشان ۷ هزار سال قدمت دارد و نخستین مکان شهرنشینی در جهان و شهر گل و گلاب و شهر صنعت است و یک هزار کارخانه فعال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه استفاده از تجربه‌های مدیران قمی را افتخاری برای خود می‌دانیم، گفت: در مدت ۲۴ سال پس از تشکیل شوراها، آرزو می‌کنیم ای کاش این جلسات زودتر برگزار می‌شد و مراودات بیشتری در این سال‌ها میان قم و کاشان شکل می‌گرفت.

هاشمی بیان کرد: قم در برگزاری این جلسات پیشگام شد و آثار و برکات زیادی به همراه داشت، اعضای شورای اسلامی نیز نمایندگان مستقیم مردم هستند و توجه به برگزاری این جلسات توسط شوراها، دستاوردهای خوبی برای شهروندان در جهت خدمت‌رسانی دارد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.