بازدید مستمر از ساختمان‌های ناایمن در قم

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر لزوم همکاری ساختمان‌های تجاری و صنعتی در ایمن‌سازی شهر، گفت: ساختمان‌های درمانی در رفع خطر بسیار پیشتاز بوده و امیدواریم دو گروه ساختمان‌های تجاری و صنعتی داخل حریم شهر نیز نسبت به تجهیز ساختمان به تجهیزات آتش‌نشانی و رفع خطر اقدام کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مستمر از ساختمان‌های ناایمن در قم
شناسه : 70176 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی زندیه در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در شهر قم، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم برنامه‌های جامعی برای ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن شهر قم دارد.

وی از انجام بازدیدهای مستمر ایمنی از ساختمان‌های شهر خبر داد و افزود: کارشناسان سازمان به‌صورت مستمر از ساختمان‌های شهر بازدید کرده و ساختمان‌ها با کاربری‌های مختلف احصا شده و تعداد ساختمان‌های پرخطر در شهر شناسایی‌شده که این عدد به بیش از۱۰۰ مورد رسیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: اقدامات لازم برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها برنامه‌ریزی‌شده و از سال گذشته ساختمان‌ها به‌مرور به تجهیزات آتش‌نشانی مجهز می‌شوند،‌ البته ساختمان‌های تجاری پرتردد و ساختمان‌های صنعتی محدوده شهر در اولویت قرار گرفته است.

وی، تجهیز ساختمان‌های درمانی را نیز یکی از اولویت‌های سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد و گفت: ساختمان‌های درمانی در رفع خطر بسیار پیشتاز بوده و امیدواریم دو گروه ساختمان‌های تجاری و صنعتی داخل حریم شهر نیز نسبت به تجهیز ساختمان به تجهیزات آتش‌نشانی و رفع خطر اقدام نمایند.

زندیه در پایان خواستار همکاری شهروندان با سازمان آتش‌نشانی شد و بیان کرد: بدون همکاری و احساس مسئولیت شهروندان سازمان آتش‌نشانی نمی‌تواند اقدام لازم و کافی را انجام دهد و باید مردم نسبت به این موضوع آگاهی و احساس مسئولیت پیدا کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.