کارگاه عمرانی پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به‌زودی تجهیز می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تجهیز کارگاه عمرانی پروژه ضلع شرقی حرم مطهر در روزهای آینده خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارگاه عمرانی پروژه ضلع شرقی حرم مطهر به‌زودی تجهیز می‌شود
شناسه : 69946 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر، اظهار داشت: این پروژه سال‌ها به‌صورت نامناسب و نیمه‌کاره رهاشده بود که سال گذشته با انتخاب سرمایه‌گذار وارد مرحله جدیدی از این پروژه مهم هسته مرکزی شدیم.

وی با بیان اینکه به علت‌های مختلف ازجمله تملک، این پروژه در سال‌های گذشته با کارایی پارکینگ سطحی در اختیار شهروندان، مسافران و زائران بود، ابراز کرد: این پروژه یکی از مسیرهای ویژه تردد زائران به حرم مطهر بوده و متأسفانه اطراف آن و ورودی حرم واقعاً شرایط نامناسبی داشت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه طرح پارکینگ شرقی حرم به مناقصه گذاشته شد و پروژه در منطقه توسط حوزه سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، ابراز کرد: به علت قرارگیری این پروژه در منطقه هفت، برخی از مسائل مرتبط به آن با شهرداری منطقه هفت است.

وی با اشاره به اینکه از هفته گذشته فاز نخست آن تحویل پیمانکار شد و به‌زودی تجهیز کارگاه برای خاک‌برداری انجام می‌شود، مطرح کرد: احداث ۴ طبقه پارکینگ و پایانه و سطح نیز به‌صورت صحن ورودی زیبا به حرم مطهر خواهد بود که امیدواریم بتوانند سه‌ساله آن را به اتمام برسانند.

رمضانی تصریح کرد: طرح پارکینگ شرقی حرم، از هفته گذشته تحویل پیمانکار شد تا خاک‌برداری شروع شود تا ۴ طبقه پارکینگ و ۱۵۰۰ پارکینگ اجرایی شود؛ مهم‌تر از همه شأن و آماده شدن برای ورود به حرم در همین منطقه است که یک فضای شکیل و مناسب باشد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.