انجمن سینمای جوان قم به خانه فرهنگ و هنر ملل می‌رود

در نشست مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران مقرر شد محل فعالیت انجمن سینمای جوان قم در خانه فرهنگ و هنر ملل «فهم» متمرکز و ۱۰ فیلم‌کوتاه حرفه‌ای با موضوع نماز و نیایش در سال جاری تولید شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انجمن سینمای جوان قم به خانه فرهنگ و هنر ملل می‌رود
شناسه : 69850 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نشست مشترک امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در خانه فرهنگ و هنر ملل (فهم) برگزار شد.

در این نشست در خصوص رشد و ارتقای فعالیت‌های هنری و سینمایی استان و حمایت از برنامه‌های استانی اختصاصی حوزه سینما و فیلم‌کوتاه تأکید و مقرر شد پس از چهار دهه، محل فعالیت انجمن سینمای جوان قم به عنوان بزرگ‌ترین مدرسه سینمایی و مرکز تخصصی آموزش و تولید محصولات سینمایی و سمعی‌ و بصری در خانه فهم متمرکز شود.

حمایت از برنامه‌های جامع انجمن سینمای جوانان در حوزه‌های آموزش فیلمسازی داخلی و بین‌المللی، برگزاری هفته‌ فیلم کشورهای مسلمان، تشکیل جلسات اکران فیلم‌ و برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی و بین‌المللی از دیگر نکات مورد تأکید در این نشست مشترک بود.

همچنین مقرر شد با حمایت انجمن سینمای جوانان کشور و معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۰ فیلم‌کوتاه حرفه‌ای با موضوع نماز و نیایش در سال جاری و همزمان با برگزاری جشنواره نماز و نیایش تولید شود.

بررسی برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قالب تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن سینمای جوانان مورد تأکید قرار گرفت و کلیات تشکیل دبیرخانه و شورای سیاست‌گذاری به تصویب رسید.

خاطرنشان می‌شود محمدکاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، طیبه فلکیان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، علی جعفری معاون اداری و مالی انجمن سینمای جوان، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم، سعید ایلانلو مسئول امور سینمایی اداره‌کل، سعید نجاتی مشاور مدیر عامل و دبیر کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان و حمیدرضا منتظری مدرس و منتقد سینما در این نشست حضور داشتند.

در پایان این نشست، مهدی آذرپندار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران و هیئت همراه از ساختمان فهم و محل جدید استقرار و فعالیت انجمن سینمای جوان استان قم بازدید کردند.

انجمن سینمای جوان قم به خانه فرهنگ و هنر ملل می‌رود

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • 1

    تاریخ : 4 - شهریور - 1402

    سلام
    چه خوب بود که نشانی (آدرس)
    خانه فرهنگ و هنر ملل (فهم)
    را نیز در قم
    در خبرتان ذکر می کردید.
    موفق باشید.


    پاسخ