غرفه‌های داخل بوستان‌های قم ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ساماندهی غرفه‌های داخل بوستان‌های شهری خبر داد و گفت: این سازمان دارای ۲۸ غرفه در سطح بوستان‌ها بوده که ۶ مورد به‌طور کامل جمع‌آوری‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرفه‌های داخل بوستان‌های قم ساماندهی می‌شوند
شناسه : 69848 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم، اظهار داشت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم دارای ۲۸ غرفه در سطح بوستان‌ها بوده که ۶ مورد به‌طور کامل جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به علت جمع‌آوری برخی از غرفه‌ها افزود: تعدد غرفه‌ها و قرار گرفتن آن‌ها در شبکه معابر و تداخل با دیگر غرفه‌ها ازجمله علت تعطیلی ۶ مورد از غرفه‌ها بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در حال حاضر در سازمان سیماومنظر ۲۲ غرفه داریم که تمامی آن در داخل فضای سبز مستقر است که در حال حاضر از ۲۲ غرفه، ۹ مورد به‌صورت کامل سامان‌دهی شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی و احداث غرفه‌ها به‌صورت مشترک با اداره کل طراحی و منطبق بر معماری ایرانی اسلامی است، یادآور شد: در جاهایی که مطمئن بودیم که جانمایی غرفه درست بوده و می‌تواند مفید باشد، بحث احداث ساختمانی‌ را پیگیری کردیم و در حال حاضر دو تیپ داریم که بسیار شکیل است.

جوادیان ابراز کرد: شیوه واگذاری آن‌ها به این صورت است که کسی که برنده می‌شود این غرفه‌ها را ساخته و به مرور از اجاره آن کسر می‌شود؛ حتی اجاره‌ای هم به‌صورت محدود به پرداخت می‌کند و بعداً تحویل می‌دهد و در آینده جزو مایملک سازمان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ۱۰ غرفه‌ نیز منتظر اتمام قرارداد هستیم که به‌صورت کامل با متریال شیشه یا فلز به‌روزرسانی و رنگ‌آمیزی شده که قابل‌قبول باشد، غرفه‌های قبلی جمع‌آوری و غرفه‌های جدید نصب شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: قطعاً در مدل جدید جانمایی مجدداً بررسی می‌شود؛ همچنین ۳ مورد نیز به شکل کانکس بوده تا آخر شهریور امسال به‌صورت کامل جمع‌آوری می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته دو غرفه به دلیل عرضه دخانیات و فروش ملزومات بهداشتی فاقد مجوز، پلمب شد.

جوادیان اظهار داشت: در این سه ماه. یک آیین‌نامه ۱۰ ‌بندی در بحث عفاف و حجاب، نظافت، عدم تجمع اراذل‌واوباش و… ابلاغ‌شده که عدم رعایت فسخ قرارداد را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد: دو ـ سه مدل دیگر را هم اداره طراحی انجام داده که جای قدردانی دارد و این امکان را داریم که یک غرفه پرتابلی با کمترین برخورد بگذاریم.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.