حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه بیان فعالیت‌ها و خدمات توسط روابط عمومی سبب امیدآفرینی می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد و این حجم بالای فعالیت خود گویای فعالیت‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف شهرداری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حجم فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد
شناسه : 69377 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل اسماعیلی در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به لذت کار در مجموعه‌های مختلف شهرداری اظهار داشت: زمانی که تغییرات بر مبنای افزایش کیفیت زندگی توسط شهرداری صورت می‌گیرد، مجموعه این اقدامات سبب لذت فعالیت در شهرداری است.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها در کنترل پروژه به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود، ابراز کرد: زمانی که درآمدهای شهرداری از شهروندان تأمین می‌شود، باید حساسیت‌ها نیز در راستای هزینه‌کرد و پیشبرد برنامه‌ها بیشتر باشد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این ارزیابی‌ها در راستای احصای مشکلات و عدم چرایی‌ها در راستای پیشرفت‌های مالی و زمانی پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امروز قابل‌مقایسه با دهه گذشته و حتی چند سال گذشته نیست، عنوان کرد: این اداره کل امروز از لحاظ عده‌ای، علمی، سواد رسانه‌ای، تأثیرگذاری و… بسیار پیشرفت قابل‌توجهی داشته است.

اسماعیلی اضافه کرد: شهرداری قم امروز با همت بخش‌های مختلف، علیرغم فاصله اندک تا رسیدن به شهرداری مطلوب، توانسته جایگاه مناسبی در کشور داشته باشد و خدمات شهرداری برای مردم کاملاً قابل‌لمس است.

وی با اشاره به اینکه بیان فعالیت‌ها و خدمات توسط روابط عمومی سبب امیدآفرینی می‌شود، یادآور شد: فعالیت‌های شهرداری نیاز به اغراق ندارد و این حجم بالای فعالیت خود گویای فعالیت‌های شبانه‌روزی بخش‌های مختلف شهرداری است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.