تشریح برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دهه کرامت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در دهه کرامت پرداخت و گفت: اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع رضوی، برگزاری دومین جشنواره خوشنویسی «کرامت»، مشارکت در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مستوره»، برگزاری همایش بزرگ مد و لباس و تجلیل از برتران این عرصه در قم از جمله برنامه‌های اداره‌کل ارشاد در دهه کرامت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشریح برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دهه کرامت
شناسه : 69135 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، امیرعلی عموزاده ضمن تبریک ایام مسعود و مبارک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) و حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام)، در خصوص برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ایام دهه کرامت اظهار داشت: هماهنگی با مالکان فیلم‌ها و سینماهای استان جهت اکران فیلم‌های سینمایی تولید شده با موضوعات رضوی و مرتبط با دهه کرامت و تقدیر از بعضی فیلم‌سازانی که با موضوعات اعلام شده تولیدات مرتبطی داشته‌اند یا در آن مشارکت نموده‌اند از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی و حمایت جهت نشر نماهنگ و فیلم‌های کوتاه ساخته شده با موضوعات ذکر شده در فضای مجازی و برگزاری جشنواره و مسابقه آثار با موضوعات مورد نظر در بخش‌های عکس، فیلم‌نامه و فیلم‌های کوتاه (شامل فیلم‌های تولید شده با تلفن همراه) در بین نوجوانان و جوانان و تقدیر از آثار برتر نیز از دیگر برنامه‌های ما در معاونت هنری سینمایی سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین به مشارکت در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مستوره» اشاره کرد و گفت: همچنین این اداره‌کل از برگزاری دومین جشنواره خوشنویسی «کرامت» حمایت کرده و در برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی «کرامت» در نگارخانه اشراق به همراه انجمن خوشنویسان استان و معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی مشارکت داشته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: ویژه برنامه‌ای نیز با حضور مردم عزیز قم تدارک دیده‌ایم که شامگاه دوم خرداد در میدان آستانه برگزار و طی آن گروه‌های هنری در قالب‌های سرود و نمایش و تواشیح و … به اجرای زنده برای همشهریان خواهند پرداخت.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ مد و لباس و تجلیل از برتران این عرصه در قم نیز از برنامه‌های شاخص این اداره‌کل در دهه کرامت بود.

خاطرنشان می‌شود مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، جشن ویژه ایتام و کودکان توانخواه، اجرای نمایش ویژه بانوان و دختران قمی و راه‌اندازی کارگاه تولید روپوش مضجع شریف رضوی از دیگر برنامه‌های اعلام شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دهه کرامت است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.