دبیر سومین جشنواره مطبوعات قم معرفی شد

«مهدی بخشی سورکی» به عنوان دبیر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم معرفی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دبیر سومین جشنواره مطبوعات قم معرفی شد
شناسه : 68752 | انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، از آخرین دور برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم که در آذرماه ۱۳۹۸ برگزار شد، حدود چهار سال می‌گذرد.

حالا در نخستین گام برای برگزاری سومین جشنواره مطبوعات استان، فخرالدین یوسف‌پور مدیرعامل خانه مطبوعات قم طی حکمی مهدی بخشی سورکی را به عنوان دبیر این جشنواره منصوب کرد.

بخشی سورکی که بواسطه چهارده سال فعالیت مستمر به عنوان خبرنگار و عکاس در رسانه‌های استان از چهره‌های خوش‌نام و شناخته شده این عرصه به شمار می‌رود، در حالی به عنوان دبیر دومین جشنواره مطبوعات قم معرفی شد که تجربه برگزاری پنج دوره برگزاری جشنواره «رسانه و مهندسی» را نیز در کارنامه دارد.

او در این سال‌ها با روزنامه ۱۹ دی و خبرگزاری‌های مهر و ایسنا همکاری کرده و دو سالی می‌شود که به عنوان سرپرست خبرگزاری مهر استان قم و مدیر مسئول پایگاه خبری دورشهر فعالیت می‌کند.

بخشی سورکی علاوه بر کسب رتبه‌های برگزیده در جشنواره‌‌های متعدد ملی، منطقه‌ای و استانی به عنوان عکاس و خبرنگار، به عنوان داور نیز در تعدادی از جشنواره‌های رسانه‌ای به قضاوت آثار خبری پرداخته است.

خاطرنشان می‌شود به‌زودی پوستر سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم در مراسمی رونمایی و فراخوان این جشنواره نیز منتشر خواهد شد.

سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان قم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.