در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

راه‌اندازی شبکه شغلی برای ۲۰ پیشران اقتصادی

مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان شعبه استان قم گفت: طرح توانمندسازی خانوارها تاکنون علاوه‌بر زمینه‌سازی اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر، شبکه شغلی برای ۲۰ پیشران اقتصادی را نیز فراهم کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی شبکه شغلی برای ۲۰ پیشران اقتصادی
شناسه : 68629 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲   پرینت

یاسر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی خانوارها از سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح به همت شرکت رزفام کیش وابسته به بنیاد علوی تا تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مناطقی ازجمله شهرقائم، نیروگاه، شهرک مهدیه و پردیسان در این طرح پایلوت تعیین شده‌اند، مطرح کرد: این طرح تاکنون علاوه‌بر زمینه‌سازی اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر، شبکه شغلی برای ۲۰ پیشران اقتصادی را نیز فراهم کرده است.

مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌بنیان شعبه استان قم ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان قم متولی اصلی برگزاری این طرح است که در این راستا با بهره‌مندی از ظرفیت اساتید مجرب علمی و اجرایی توانسته‌ ۳۰ دوره آموزشی عمومی و تخصصی به منظور پیشران طرح توانمندسازی خانوارها برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه «آموزش» در بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی حلقه مفقوده است، خاطرنشان کرد: این خلأ در جهاد دانشگاهی رفع و تلاش شده در طرح توانمندسازی خانوارها مبتنی بر توسعه کسب‌وکارهای خرد و خانگی توجه ویژه‌ای به بحث آموزش شود.

شریفی تأکید کرد: برای جذب علاقه‌مندان به این طرح، راه‌های مختلفی ازجمله فضای مجازی، وب‌سایت‌ها، نهادهای حمایتی، بروشور، گروه‌های مردم نهاد و … وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: این طرح در سال گذشته با رویکرد زمینه‌سازی و شناسایی پیشرانان، آموزش و شبکه‌سازی بود و امسال نیز با رویکرد شبکه‌سازی و پایدارسازی مشاغل ادامه پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.