جدیدترین اثر «نعمت‌الله فاضلی» در قم رونمایی می‌شود

کتاب «اندیشیدن با هنر؛ بازاندیشی انتقادی فرهنگ امروز ایران» اثر نعمت‌الله فاضلی، نویسنده و جامعه‌شناس با حضور اهالی فرهنگ و اندیشه در قم رونمایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جدیدترین اثر «نعمت‌الله فاضلی» در قم رونمایی می‌شود
شناسه : 68526 | انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کتاب «اندیشیدن با هنر؛ بازاندیشی انتقادی فرهنگ امروز ایران» نوشته دکتر نعمت‌الله فاضلی، جامعه‌شناس و عضو پیشین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در قم رونمایی می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ عصر روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت در سرای ناشران واقع در طبقه سوم مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود، دکتر مهراب صادق‌نیا، جامعه‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و دکتر مجید مرادی پژوهشگر و عضو شورای علمی دانشنامه اسلام معاصر به نقد و بررسی جدیدترین اثر نعمت‌الله فاضلی خواهند پرداخت.

فاضلی آثار متعددی در حوزه انسان‌شناسی، مطالعات فرهنگی، مطالعات شهری و فرهنگ ایران معاصر تألیف و ترجمه کرده‌است. کتاب‌هایی مانند «انسان‌شناسی معاصر در دنیای مدرن»، «کلانشهر و فرهنگ»، «تجربه تجدد»، «انسان‌شناسی فرهنگ»، «تاریخ فرهنگی ایران مدرن»، «فرهنگ و شهر» و «مردم‌نگاری هنر» از مهم‌ترین تألیفات وی به‌شمار می‌روند.    

کتاب «اندیشیدن با هنر؛ بازاندیشی انتقادی فرهنگ امروز ایران» حاصل گفتارها، سخنرانی‌ها و یادداشت‌های نعمت‌الله فاضلی است که در طول زمان در فضای مجازی جمع‌آوری، ویراسته و منتشر شده است.

انتشارات «فرهنگستان هنر» این کتاب را در پانزده فصل، با شمارگان ۵۰۰ نسخه، در ۳۱۳ صفحه و با بهای ۲۴۵هزار تومان، منتشر کرده است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.