احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های ملک قلعه و قشلاق

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم از اتمام پروژه احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود برای اتصال و ارتباط ایمن روستا‌های ملک قلعه و قشلاق خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث پل رودخانه قمرود برای اتصال روستا‌های ملک قلعه و قشلاق
شناسه : 68349 | انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سرهنگ علیرضا ایراندوست در گفت‌وگویی با اشاره به احداث پل لوله‌ای رودخانه قمرود جهت اتصال دو روستای ملک قلعه و قشلاق البرز، اظهار کرد: با احداث این پل ارتباط بین این دو روستا در وضعیت ایمن‌تری برقرار شد.

وی با اشاره به همراهی اداره کل راهداری، استانداری و بخشداری در اجرای این پروژه، ادامه داد: برای احداث این پل ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به همت دستگاه‌های اجرایی و اهالی تأمین و با مشارکت بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم ادامه داد: در اجرای این پروژه، بسیج سازندگی در حوزه تأمین ماشین آلات، تأمین بتن و ارتباط بین دستگاهی همراهی داشت و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان نیز در تأمین لوله، ماشین آلات و آسفالت مورد نیاز مشارکت داشت.

ایراندوست همچنین با اشاره به همت اهالی و بخشداری در تأمین مالی اجرای طرح، یادآور شد: ۱۴۰ میلیون تومان از اعتبار این طرح از طریق بسیج سازندگی سپاه استان قم تأمین شد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان در اجرای این قبیل از طرح‌های محرومیت زدایی اهتمام ویژه‌ای دارد و در جهت رفع مطالبات مناطق کم برخودار حرکت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم، خاطرنشان کرد: این طرح یکی از پروژه‌های بر زمین مانده بود که پیمانکار قبلی برای اجرای آن بیش از یک میلیارد تومان برآورد هزینه کرده بود که با هماهنگی بین دستگاهی با هزینه کمتری نهایی و در اختیار مردم قرار گرفت.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.