نظارت نزدیک شورای شهر بر عملکرد شهرداری

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه هماهنگی بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های مختلف شهرداری بسیار نزدیک است، گفت: شورا از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نظارت نزدیک شورای شهر بر عملکرد شهرداری
شناسه : 67852 | انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در جلسه کمیسیون تلفیق با محوریت حوزه عمران و حمل‌ونقل که در سالن جلسات شورای شهر قم، اظهار داشت: مجموعه استانداری کمک زیادی به مدیریت شهری خصوصاً از طریق پشتیبانی و واگذاری اراضی ۴۸ هکتاری و ۳۲ هکتاری به‌ویژه با همراهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری داشته است.

وی یکی از تصمیمات مهم و ویژه در حوزه بافت فرسوده را مشوق‌ها و افزایش طبقات دانست و افزود: مصوبات زیادی در استان گذشت که بسیاری از مسائل ازجمله جمکران را حل کرد و از طرفی پشتیبانی اراضی ۴۸ هکتاری نسبت به قبرستان نو و پروژه‌های اطراف حرم مطهر اتفاق بزرگی بوده که بسیار کارساز است.

رئیس شورای شهر قم عنوان کرد: این پشتیبانی از اراضی، پروژه‌ها را تسهیل و امکان‌پذیر می‌کند و واگذاری اراضی در اختیار استان قم در پیشبرد بسیاری از پروژه‌ها، تعریض‌ها و معوقات کارساز است.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی بین کمیسیون‌های شورای شهر و معاونت‌های مختلف شهرداری بسیار نزدیک است و مباحثات به نظر شورا و شهرداری می‌رسد، یادآور شد: همچنین نظارت‌های عمیقی در دل پروژه‌های مدیریت شهری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قم صورت می‌گیرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: شورای شهر از دور نظارتی بر امور شهرداری ندارد و با هماهنگی لازم در دل کار هستیم و در تمام معاونت‌ها، کمیسیون‌های شورا و در همه کمیسیون‌های شورا نیز معاونت‌های شهرداری حضور دارند و این‌گونه بین شورا و شهرداری کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های خوبی از کمیسیون عمران تهیه‌شده بود و کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی و بودجه هر کدام گزارش‌های خوبی دارند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.