برپایی محافل قرآنی در بوستان‌های قم

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری قم از اقامه نماز جماعت و برپایی محافل قرآنی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در بوستان‌های شهری قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی محافل قرآنی در بوستان‌های قم
شناسه : 66941 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتبی بوستان با اشاره به همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن، اظهار کرد: این تقارن شیرین و دلپذیر موجب شده از نخستین روز سال نو در بوستان‌های شهری و منطقه‌ای قم شاهد اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء  و برپایی محافل قرآنی باشیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع اقامه نماز در بوستان‌های شهری در  اولویت‌ اقدامات بوده است، مطرح کرد: این برنامه و سایر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که در بوستان‌های قم اجرا می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری دستگاه های‌مختلفی استانی مانند قرارگاه ۱۹ دی، سپاه امام علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، اداره کل ورزش و جوانان و … ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری قم از برگزاری محافل قرآنی به عنوان یکی دیگر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بوستان‌های قم یاد کرد و گفت: همچنین جشن قرآنی آستان بهشت نیز در این ایام همراه با برگزاری مسابقات قرآنی، تواشیح، سرود و نمایش هر شب در میدان آستانه قم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.