راه‌اندازی ۱۴ غرفه عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار نوروزی در قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از استقرار ۱۴ غرفه در سطح مناطق هشت‌گانه جهت عرضه و توزیع مستقیم میوه تنظیم بازار نوروزی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی ۱۴ غرفه عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار نوروزی در قم
شناسه : 66358 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه برپایی سازه غرفه‌های تنظیم بازار همانند سنوات گذشته بر عهده سازمان میادین بوده است، اظهار داشت: مدیریت عرضه میوه و همچنین نظارت بر روند توزیع بر عهده سازمان تعاون روستایی بوده و شهرداری صرفاً در خصوص تعیین نقاط و استقرار غرفه‌ها مشارکت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تعیین ۱۴ غرفه در سطح مناطق هشت‌گانه جهت عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی، ابراز کرد: در منطقه یک، ۴ نقطه میدان رسالت ورودی خیابان بسیج، بلوار ۱۵ خرداد روبه‌روی حسینیه شهدا، خیابان هنرستان نبش میدان بسیج و خیابان ۱۹دی ابتدای خیابان شهید بیطرفان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم به برپایی دو غرفه عرضه میوه تنظیم نوروزی در میدان نبوت و خیابان جوادالائمه در منطقه دو اشاره کرد و گفت: شهروندان منطقه سه نیز می‌توانند میوه تنظیم بازار نوروزی را در منطقه سه از روبه‌روی شهرداری مرکز واقع در بلوار امام موسی صدر تهیه کنند.

مظفری تصریح کرد: این غرفه‌ها در منطقه چهار در ۳ نقطه مقابل بیمارستان ولیعصر(عج)، بلوار شهید کریمی ابتدای ۲۰متری شهید کریمی و ابتدای صفاشهر دایر شده است.

وی تصریح کرد: چادرهای عرضه میوه نوروزی منطقه پنج در بلوار کبیری نبش کوی ۱۵، منطقه شش در بلوار کارگر نبش خیابان سلامت، منطقه هفت در ۷ تیر نرسیده به تقاطع کیوانفر (روبروی نوفام) و منطقه هشت نیز در پردیسان جنب فروشگاه همشهری ۱۷ برپا شده و در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال شاهد هیچ‌گونه تعطیلی از سوی مراکز یاد شده نبوده و به‌صورت کلی ۱۰۰ تُن سیب و ۲۰۰ تُن پرتقال در این مراکز توزیع می‌شود.

مظفری با بیان اینکه عرضه محصولات همانند سال گذشته به‌صورت اینترنتی نیز انجام می‌شود؛ افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح، همانند سال گذشته عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی به‌صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.