دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می‌شود

دومین جشنواره رسانه‌ای زائران‌ کریمه با هدف ارتقای سطح اطلاع رسانی خدمات به زائران کریمه اهل بیت(س) و عاشقان مسجد مقدس جمکران به همت خانه مطبوعات و مشارکت دستگاه‌های اجرایی قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم برگزار می‌شود
شناسه : 65584 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، صبح امروز در حاشیه نشست رسانه‌ای ستاد تسهیلات زائران از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه رونمایی شد.

فخرالدین یوسف‌پور مدیرعامل خانه مطبوعات قم به تشریح اهداف برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه پرداخت و گفت: این جشنواره با هدف ارتقای سطح اطلاع‌رسانی خدمات به زائران کریمه اهل‌بیت(س) و عاشقان مسجد مقدس جمکران و نقد و بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی به همت خانه مطبوعات استان قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌های استانی جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ فروردین ماه با موضوعات جشن نیمه شعبان، حضور زائران در مسجد جمکران، معرفی ظرفیت های گردشگری به زائران، معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان قم، الزامات خدمت رسانی به زائران و گردشگران، توجه به بعد فرهنگی و تاریخی شهر قم در گردشگری، نقد و بازتاب اقدامات و فعالیت های نهاد ها و سازمان های مربوطه در حوزه خدمت رسانی به زائران در پنج سطح خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان قم به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات قم خاطرنشان کرد: بخش حرفه‌ای این جشنواره ویژه اهالی رسانه در قالب خبر، مصاحبه، گزارش (مکتوب، تصویری، و ویدئویی) برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.