عقب‌ماندگی‌های قم در ساخت پارکینگ جبران می‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم با بیان اینکه در محدوده خیابان و میدان توحید و گلزار شهدا بار ترافیکی سنگینی وجود دارد که نیازمند احداث پارکینگ است، گفت: متأسفانه در حوزه ساخت پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت جبران شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عقب‌ماندگی‌های قم در ساخت پارکینگ جبران می‌شود
شناسه : 64262 | انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در گام پنجم اجرای طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» با اعتباری بالغ‌بر ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و معاونین شهرداری قم در ایام دهه فجر حضور مؤثر و خوبی در مساجد و در میان مردم داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم طی ۸ سال گذشته پروژه‌های بزرگ بسیاری را در شهر به بهره‌برداری رسانده‌ است، مطرح کرد: متأسفانه در حوزه پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت بیشتری به آن توجه شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر قم، کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر را مدنظر قرار داد و افزود: در پیاده‌روسازی محدوده خیابان ارم با محدودیت‌های پارک موتورسیکلت مواجه هستیم که باید در پارکینگ‌سازی به‌جای پارک برای موتورسیکلت نیز توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده خیابان و میدان توحید و گلزار شهدا نیز بار ترافیکی سنگینی وجود دارد که نیازمند احداث پارکینگ در این مکان‌ها هستیم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.