تلاش مخلصانه هنرمندان قم برای تولید فیلم «اخت‌الرضا»/ هنر قم نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

بازیگر فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» با اشاره به حضور این فیلم در بخش رزرو جشنواره فجر، گفت: تمام عوامل این فیلم از جمله بازیگران تلاش خالصانه‌ای داشتند تا اثری در شأن و جایگاه والای بانوی کرامت تولید شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش مخلصانه هنرمندان قم برای تولید فیلم «اخت‌الرضا»/ هنر قم نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
شناسه : 63870 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید مهدی میرغیاثی از هنرمندان و فیلمسازان استان قم در حاشیه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم با اشاره به نقش‌آفرینی خود در فیلم «اخت‌الرضا» که در بخش رزرو جشنواره قرار دارد، گفت: این فیلم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید مجتبی طباطبایی در سال ۱۴۰۰ بعد از چندین ماه پیش‌تولید کلید خورد و  بودجه‌ای حداقلی برای تولید یک اثر تاریخی داشت.

وی تصریح کرد: خدا را شکر این فیلم به سرانجام خوبی رسید و امسال برای جشنواره فیلم فجر آماده شد که در نهایت در بخش رزرو جشنواره قرار گرفت. 

بازیگر فیلم سینمایی «اخت‌الرضا» ادامه داد: نقش اصلی این فیلم «اسماء» خادمه حضرت فاطمه معصومه(س) است و من در نقش پدر «اسماء» بازی کرده‌ام که خادم حضرت موسی‌ابن‌جعفر(ع) هفتمین امام شیعیان بوده است.

وی اضافه کرد: خانواده «اسماء» به همراه حضرت فاطمه معصومه(س) و برادران ایشان از مدینه منوره به سمت ایران حرکت می‌کنند و ماجراهایی که در طول این مسیر اتفاق می‌افتد.

این هنرمند سینما و تئاتر به تلاش خالصانه هنرمندان فیلم «اخت الرضا» اشاره کرد و گفت: تمام عوامل این فیلم از جمله بازیگران تلاش کردند تا اثری در شأن و جایگاه والای بانوی کرامت تولید و تقدیم مخاطبان کنند.

*لزوم توجه به هنر سینما 

میرغیاثی در بخش دیگری از گفت‌وگو بر لزوم توجه به هنر سینما در قم تأکید کرد و گفت: نگاه به قم، باید نگاهی ملی و فراملی باشد، چرا که این ظرفیت و توانمندی در این استان وجود دارد. 

میرغیاثی با اشاره به حضور هنرمندان این استان در عرصه‌های ملی و اجرایی کشور تأکید کرد: استان قم در همه عرصه‌ها می‌تواند در تراز ملی هر کاری را انجام دهد که لازم است این امر جهت‌دهی شود.   

وی اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را در سطح استان‌های کشور سودمند برشمرد و بیان کرد: امسال با توجه به اکران فیلم‌های جشنواره در پردیس سینمایی بازار شهر قم شاهد ارتقای چشمگیر کیفیت صدا و تصویر نسبت‌به سال‌های گذشته هستیم.

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار می‌شود.   

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.