چراغ جشنواره فیلم فجر در قم روشن شد

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم با اکران چهار فیلم در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چراغ جشنواره فیلم فجر در قم روشن شد
شناسه : 63446 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم همزمان با سایر استان‌های کشور در شامگاه دوشنبه ۱۷ بهمن در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر آغاز شد.

در نخستین شب برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم چهار فیلم به روی پرده رفت که نتوانست تماشاگران را با رضایت کامل از سالن‌های سینما بدرقه کند.

«روایت ناتمام سیما» ساخته علیرضا صمدی نخستین فیلمی بود که در پردیس سینمایی بازار شهر قم به روی پرده رفت و در جذب تماشاگر موفق نبود.

در این فیلم که حول محور شخصیت یک استاد دانشگاه می‌گذرد و زندگی او با فضای مجازی دچار تغییر و چالش می‌شود، حامد کمیلی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی و غزل شاکری بازی می‌کنند.

«روایت ناتمام سیما» فیلمی برای یک بار تماشا بود که تأثیر آسیب‌های فضای مجازی را پررنگ کرده و بازتاب رفتار و روابط گذشته افراد در زندگی آینده آنها را به تصویر می‌کشد.

اما دومین فیلمی که در پردیس سینمایی بازار شهر قم با حضور قابل توجه تماشاگران سینما به روی پرده رفت، «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست بود که نتوانست خاطره خوش «سر به مهر» را برای تماشاگران قمی تکرار کند.

مقدم‌دوست که طی سالیان گذشته با آثار و نگارش فیلمنامه‌های خود به نوعی صاحب سبک شده در ساخت اثری جذاب و جذب مخاطب «عطر آلود» ناکام ماند.

دو فیلم دیگری که در سینماهای ونوس و تربیت رفت، «های‌پاور» هادی محمدپور و «شماره ۱۰» حمید زرگرنژاد بود.

«های‌پاور» که تصویری از تلاش و نقش مؤثر شهید ستاری در هدایت پدافند هوایی ارتش در عملیات «والفجر۸» است، نتوانست مخاطبان سینماهای ونوس و تربیت را راضی کند.

«شماره ۱۰» جدیدترین اثر بنیاد سینمایی فارابی دیگر فیلم اولین شب جشنواره فیلم فجر در قم بود که بر اساس زندگی واقعی و اسارت «سرهنگ بهرامی» با بازی متفاوت «مجید صالحی» ساخته شده و با استقبال تماشاگران قمی سینماهای ونوس و تربیت روبه‌رو شد و توانست رضایت نسبی آنها را بدست آورد.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.