برگزاری جشن «قم، قیام، اقامه» در منطقه ۲ قم

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با عنوان «قم، قیام، اقامه» به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در مساجد سطح منطقه دو در حال برگزاری است و به‌صورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات مردمی پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشن «قم، قیام، اقامه» در منطقه ۲ قم
شناسه : 63375 | انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ویژه‌برنامه‌هایی توسط شهرداری قم در محلات و مساجد شهر با شعار واحد «قم، قیام، اقامه» با هدف پاسداشت و تکریم این ایام مبارک پیش‌بینی‌شده که همچون سنوات گذشته با حضور پرشور شهروندان مؤمن و ولایی منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم به همراه معاونین و مدیران باحضور در جمع نمازگزاران مساجد امام رضا(ع)، طفلان مسلم و جوادالائمه(ع) ضمن دیدار و گفت‌گو با شهروندان، به درخواست‌های آنان رسیدگی و از شهروندان دعوت کرد در جشن‌های مساجد فاطمه الزهرا و امام رضا(ع) واقع در خیابان ۱۶ متری حضرت ولی‌عصر(عج) که در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ ماه جاری برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل و مشکلات همشهریان است گفت: ارتقای کیفی خدمات‌رسانی و تبدیل شهر قم به الگوی جهان اسلام، از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف با مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصت‌ها و نیازهای محلات است.

رحیمی مساجد را مهم‌ترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران برشمرد و یادآور شد: مدیریت شهری وظیفه خود را پاسخگویی به مطالبات شهروندان می‌داند و امید می‌رود شهروندان در طرح و اجرای برنامه‌ها مدیران شهری را مورد حمایت خود قرار داده و یاری نمایند.

وی جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف شهرداری و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاه‌های نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات‌رسانی بررسی و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

🔹گفتنی است مدیران شهرداری این منطقه به‌صورت ماهانه در مساجد محلات سطح منطقه جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان حضور می‌یابند و مسئولان این منطقه شهری به‌صورت روزانه و بدون محدودیت آماده دریافت و پاسخگویی به هرگونه انتقاد یا پیشنهاد هستند.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.