برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه در قم معرفی شدند و پایگاه خبری «شهر۲۰» نیز توانست در این جشنواره برگزیده شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه معرفی شدند
شناسه : 59332 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره زائران کریمه در قم با حضور امیرعلی عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ابوالقاسم مقیمی معاون امور زائرین استانداری قم، سید مهدی قریشی معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری قم، روح الله امراللهی سخنگوی شورای شهر قم و جمعی از برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم اظهار داشت: رکن رکین دین اسلام توحید است که بواسطه پیامبر اسلام به ما رسیده است و اگر پیامبر اسلام نبود، امروز این دین را در اختیار نداشتیم.

عموزاده ادامه داد: امروز خبرنگاران در حقیقت پیام رسان های جامعه هستند و اگر رسانه‌ها و خبرنگاران نتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند، جامعه به اهداف خود و پیشرفت‌ها دست نمی‌یابد.

وی افزود: جشنواره‌های رسانه‌ای در راستای افزایش سطح آموزشی و نیز ارتقا کیفی آثار و رقابت سالم بین خبرنگاران برگزار می‌شود تا در رهگذر این گونه جشنواره‌ها بتوانند رسالت‌های خبری خود را بهتر انجام دهند.

https://img9.irna.ir/d/r2/2022/10/22/4/169966298.jpg?ts=1666445375142

ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم نیز در این مراسم ابراز داشت: خوشبختانه چهره‌های جوان در عرصه مطبوعات استان قم ظهور و بروز پیدا کرده که نشان دهنده مولد بودن رسانه‌های قم است و امیدواریم شاهد رویش‌های بیشتری در بین اهالی رسانه باشیم.

وی با بیان اینکه زیارت در قم می‌تواند سرمنشا تحولات مختلفی از جمله در عرصه اقتصاد و فرهنگ باشد ابراز داشت: اگر رسانه‌ها به موضوع زیارت و اهمیت آن برای قم به درستی بپردازند شاهد معضلات اجتماعی کمتری نیز خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تأکید کرد: زیارت در کنار خود رونق اقتصاد، کارآفرینی، توجه به خانواده‌ها و تقویت ارتباط معنوی و بسیاری از موضوعات را به همراه دارد و جنبه اجتماعی بودن زیارت می‌تواند برای افراد و جامعه تحول آفرین باشد و رسانه‌ها در حوزه زیارت می‌توانند نقش بسیار مؤثری داشته باشند.

در بخش دیگری از این مراسم، علی شعبانی، دبیر جشنواره رسانه زائران کریمه قم گفت: جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه(س) از باب« من لا یشکر الناس لا یشکر الله» و با هدف دیده شدن و تقدیر از خبرنگاران و عکاسانی بود که در طول ایام برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و نوروز سال جاری پای‌کار بوده و از استراحت، تفریح و تفرج خود به خاطر مردم و زائران گذشتند.

وی افزود: این جشنواره در پنج سطح خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی در سطح استان قم برگزار شد.

*معرفی برگزیدگان

در بخش اصلی این جشنواره، خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم رتبه برتر را از آن خود کرد و خبرگزاری فارس و مهر نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در بخش پایگاه‌های خبری نیز پایگاه خبری تابناک، قم پرس و «شهر۲۰» عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش حرفه‌ای این جشنواره نیز اصغر شهبازی از خبرگزاری جمهوری اسلامی در بخش خبر، هیفا پردل در بخش گزارش، سجاد حیات پور در بخش حرفه‌ای گزارش تصویری و سید مصطفی موسوی و علی عربی به صورت مشترک در بخش گزارش ویدیویی عناوین برتر را بدست آوردند.

همچنین محسن صفری، زهره مهرنوروزی، عباس جعفری و مجتبی امیرفرزانه نیز شایسته تقدیر معرفی شدند و در بخش ویژه این جشنواره نیز خبرگزاری شبستان به‌عنوان رسانه برتر استان شناخته شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.