ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه سه قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایمن‌سازی ۱۵ آب‌نما در این منطقه خبر داد و گفت: آخرین بوستان منطقه یعنی بوستان نارون نیز در سال جاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی و روشنایی آن استانداردسازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایمن‌سازی بوستان‌های منطقه سه قم
شناسه : 58764 | انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی بوستان‌ها و آب‌نماهای منطقه، اظهار داشت: ایمنی در بوستان‌ها یکی از اولویت‌های مهم منطقه در چند سال گذشته بوده و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی از ایمن‌سازی تمام بوستان‌های منطقه سه خبر داد و گفت: آخرین بوستان منطقه یعنی بوستان نارون نیز در سال جاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی و روشنایی آن استانداردسازی شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایمن‌سازی ۱۵ آب‌نمای منطقه نیز خبر داد و گفت:با ایمن‌سازی این ۱۵ آب‌نما ۱۰۰ درصد آب‌نماهای منطقه ایمن‌سازی شده است و دارای موتورخانه خشک هستند که درمجموع با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز ۲۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی سرانه فضای سبز منطقه را ۲۴ مترمربع به ازای هر نفر دانست و ابراز کرد: منطقه سه با دارا بودن ۴۳۰ هکتار فضای سبز و ۶۲ بوستان، ایمنی را در اولویت نخست خود قرارداد و خوشبختانه توانستیم روشنایی و آب‌نماهای منطقه را ایمن کنیم.

روحانی وزیری در پایان تأکید کرد: با توجه به این‌که تمام فضاها و لکه‌های با کاربری فضای سبز در منطقه کاشته شده است، تنها ایمنی و بهسازی بوستان در کنار نگهداری سالانه آن‌ها در دستور کار است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.