پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به اهالی سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پیامی روز ملی سینما را به اهالی سینما در استان و علاقه‌مندان به هنر هفتم تبریک گفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به اهالی سینما
شناسه : 58094 | انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، متن پیام تبریک امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به شرح زیر است: 

مناسبت فرخنده «روز سینما» فرصت ارزشمند و مغتنمی برای گرامیداشت جایگاه رفیع هنر پیچیده، فرهیخته و تأثیرگذار سینما در استان قم است؛ هنر-صنعتی که با ظرافت و هوشمندی، دشوارترین و پیچیده‌ترین چالش‌های عمیق بشری و مسائل و دغدغه‌های اجتماعی را به لطافت و صراحت تبیین و تحلیل و تفسیر می‌کند و مسیر زلال و روشنی را مقابل راه جامعه بشری و خیل مخاطبان خود در سراسر جهان قرار می‌دهد.

البته که پوشیده نیست سینمای مطلوب و مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و همچنین آثار غنی و فاخر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همواره پیشگام اندیشه‌ورزی و امیدآفرینی و گسترش عفاف در رقابت با سینمای مبتنی بر تکنولوژی‌های پوچ در جهان بوده است.

سینما و سینماگرانی که در بزنگاه‌های مختلف تاریخی، با آثاری فاخر و ارزشمند، کارکرد خویش را در توسعه ایمان، ارتقای ارزش‌های انسانی، تقویت همبستگی ملی، انعکاس مجاهدت‌ها و سلحشوری ملت سرافراز ایران، به درستی و شایستگی به ثمر نشانده و نقش‌آفرین برتر و برجسته عرصه فرهنگ و هنر این مرز و بوم بوده است.

همزمان با بیست و یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ و «روز ملی سینما» که فرصت تکریم و قدردانی از سینماگران، سینماداران، هنرمندان دست‌اندرکار، صاحب نظران و منتقدین تحلیل‌گر این هنر ارزشمند و پویاست، از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی سینمای ایران و سینماگران متعهد ایرانی در جهانی که تشنه پاکی‌ها و معرفت و معنویت است مسئلت می‌کنم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.