رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی قم معرفی شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی قم معرفی شد
شناسه : 57817 | انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم ظهر امروز با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی، ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای  مجمع در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

محمد عقیلی تنها کاندیدای این انتخابات بود که توانست ۱۲ رای از ۱۴ عضو حاضر در جلسه کسب کند و به عنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم انتخاب شد. علاوه بر انتخاب رئیس هیئت،  اعضای هیئت رئیسه هم با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

عقیلی دارای ۳۱ سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و مهندسی مکانیک خودرو است، حضور یک مدیر جوان قطعا می‌تواند وضعیت دو رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی را در قم بهبود ببخشد.

رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قم در این جلسه اظهار کرد: از رای اعضا بسیار ممنونم و امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای جامعه ورزش این دو رشته باشم، در دوران مدیریت خود تلاش خواهم کرد وضعیت این هیئت را بهتر کنم.

وی گفت: افزایش مربی و داور موتورسواری و اتومبیل‌رانی، کشف استعدادهای درخشان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات استانی و میزبانی از مسابقات کشوری مؤلفه‌های اصلی بنده در دوران مدیریت خواهد بود.

همچنین بر اساس خبر ایرنای قم، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیز با اشاره به جذابیت‌های این رشته ورزشی، گفت: اگر یک دوره مسابقات حرکات نمایشی در قم بگذاریم، حداقل پنج هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه می آیند و این خدمتی به مردم است.

ناظمی اظهار داشت: گردش مدیریت باید در هیئت‌های ورزشی باشد تا انگیزه‌ها حفظ شود و از ریاست جدید هیئت قم می‌خواهیم از همه ظرفیت های استان و منتقدان خود کمک بگیرد.

وی تاکید کرد: نظم مالی در هیئت بسیار مهم است و مسائل مالی باید شفاف باشد و سالیانه صورت‌های مالی به صورت شفاف ارائه شود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی گفت: باید این ظرفیت ایجاد شود که دوره‌های آموزشی در قم ایجاد شود و میزبانی مسابقات کشوری در قم گرفته شود.

ناظمی بیان کرد: کمبود کادر مربی و داور نقطه منفی برای هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی قم است که این نقص باید برطرف شود و این در حالیست که در فدراسیون‌دار و دسته‌ای نداریم و باید فرصت لازم برای آموزش همه داوران و مربیان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آماده واگذاری میزبانی‌های کشوری در قم هستیم و امسال برای آفرود باز هم آمادگی داریم‌ میزبانی را به قم بدهیم.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.