شرایط پذیرش اسکان زائران اربعینی در حرم حضرت معصومه(س)

زائر سرای کوثر حرم مطهر با ظرفیت ۳۴۰ نفر و شبستان نجمه خاتون با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر برای اسکان شبانه زائران در ایام اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرایط پذیرش اسکان زائران اربعینی در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 57795 | انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حمید عبدالکریمی با اشاره به خدمات حرم مطهر بانوی کرامت به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم زائران اسکان است که در این راستا زائرسرای کوثر واقع در صحن جواد الائمه علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت با ظرفیت ۳۴۰ نفر در اختیار زائران خواهر و برادر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از زائرسرای کوثر نیاز به ثبت نام دارد، افزود: ثبت نام زائر سرا هر شب از ساعت ۲۱ انجام می گیرد و زائر سرا از ساعت ۱۱ شب پذیرای زائران است.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت افزود: به دلیل حجم بالای زائران اربعین حسینی در شهر مقدس قم شبستان نجمه خاتون نیز با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر به اسکان زائران اختصاص یافته و زائران می‌توانند از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح در این مکان به استراحت بپردازند؛ همچنین شبستان نجمه خاتون عصرها نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برای استراحت زائران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای رفاه بیشتر زائران واحدهای خدمات سالمندان، امانت داری، شارژ موبایل و کفشداری نیز ساعات و دفاتر خدمت رسانی خود را افزایش داده‌اند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.