آخرین وضعیت احداث پروژه‌های تفریحی قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های تفریحی در دست احداث، گفت: امسال زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر در کنار باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه، سایت ورزش‌های هیجانی و شهربازی نوستالژی بوستان فدک به مجموعه‌های تفریحی شهر اضافه خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین وضعیت احداث پروژه‌های تفریحی قم
شناسه : 56880 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان به پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم، توسعه سرانه تفریحی شهر برای جذب توریست و افزایش رونق اقتصادی شهر است.

وی توسعه سرانه تفریحی شهر را در افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران مهم خواند و افزود: امسال تمرکز شهرداری برافزایش و توسعه سرانه تفریحی در شهر بوده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای پروژه زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر انجام‌شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: علاوه بر این پروژه باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه بوستان علوی نیز در مرحله احداث است که شامل تمام گیاهان دارویی است.

جوادیان سایت ورزش‌های هیجانی را نیز مطرح کرد و یادآور شد: سایت ورزش‌های هیجانی در بوستان علوی و شهربازی نوستالژی شهر قم در بوستان فدک نیز در مرحله احداث است و با دستگاه‌های مدرن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با ۲۰ میلیون زائر و مسافر نیاز به جذب توریست ندارد، اما باید تلاش کنیم زمان ماندگاری آن‌ها را در شهر افزایش دهیم تا شهر ازنظر اقتصادی نیز بهره لازم را برده و تنها مجبور به هزینه کردن نباشیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.