واکنش معاون استاندار قم به انتقادات/ ما چی تحویل گرفتیم؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه قصد ایجاد ناامیدی در مردم را نداریم، گفت: ده سال است که کسی کاری نمی‌کرده، صبح آمدند ظهر رفتند خانه‌های‌شان، بعد می‌خواهیم ظرف شش ماه مسائل ۱۵ سال گذشته از فرودگاه و مونوریل و ... را حل کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش معاون استاندار قم به انتقادات/ ما چی تحویل گرفتیم؟
شناسه : 56806 | انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، ابراهیم معتمدی در نشست خبری استاندار قم و معاونان وی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، در واکنش به انتقادهای اصحاب رسانه مبنی بر اینکه چرا در طول سال پاسخگوی سؤالان آنان نیست، اظهار کرد: آقای استاندار ما را از اینکه در این مواضع صحبت کنیم، محذور کرده اما ما چی تحویل گرفتیم؟

وی تصریح کرد: ده سال است که کاری صورت نگرفته، صبح آمدند ظهر رفتند خانه‌های‌شان، نه پولی بوده نه اعتبار پروژه ای بوده، یک عدد از سازمان برنامه سؤال کنید، مقدار پروژه‌های عمرانی طی ۱۰ سال گذشته چقدر بوده است؟ یک سال ۶۲ میلیارد تومان، ضربدر ۱۰ کنید، ۶۲۰ میلیارد تومان! در حالی که تا الان ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سفر رئیس جمهوری به قم پول پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: همه اینها را باید کنار همدیگر ببینیم و بعد می‌خواهیم ظرف شش ماه مسائل ۱۵ سال گذشته از فرودگاه و مونوریل و … را حل کنیم!

معتمدی تصریح کرد: یک پای ما در تهران است، نیامده دوباره برمی‌گردیم، خود آقای استاندار هر هفته برای پیگیری مصوبات سفر به تهران سفر کرده و از این اتاق به آن اتاق می‌رود.

وی افزود: نمی‌خواهم پاسخگویی را نفی‌کنم اما ما هم در عِده و عُده برای انجام کار در حداقل هستیم، اگر ۲۴ ساعت شبانه روز ۴۸ ساعت می‌شد، شاید بخش عمده‌ای از مشکلات حل می‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تصریح کرد: خیلی از حرف‌ها را به جهت اینکه نمی‌خواهیم ناامیدی درست کنیم مطرح نمی‌کنیم.
معتمدی تصریح کرد: تاکنون برای تأمین آب شرب ۱۰ جلسه در تهران برگزار شده است، برای حل مشکل فاضلاب استان همین‌طور، سال گذشته وضعیت خاموشی برق چگونه بود، امسال چگونه است؟! تفاوت بین قطعی‌های مکرر سال گذشته با وضعیت امروز ناشی از تلاش های بسیار است و پیگیری‌های بسیاری داشتیم تا این موضوع را حل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر نظام مسائل دستگاه‌ها در حال استخراج است، در صورتی که پروژه‌های فعلی تمام شود، ما هیچ پروژه جان‌داری در استان نداریم که بخواهیم از دولت پول بگیریم. کاری که باید سه سال قبل تا الان انجام می‌شد. الان دیگر پروژه‌ای برای ۱۴۰۲ نداریم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.