خداحافظی «محمدی» از سینما تربیت قم

علی محمدی مدیر موفق، متعهد و توانمند سینما تربیت قم که طی چهار سال گذشته مدیریت این مجموعه فرهنگی را برعهده داشت، از سمت خود استعفا کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی «محمدی» از سینما تربیت قم
شناسه : 53528 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی محمدی مدیر موفق، متعهد و توانمند سینما تربیت قم که طی چهار سال گذشته مدیریت این مجموعه فرهنگی را برعهده داشت، از سمت خود استعفا کرد.

او که از چهارسال قبل با بازنشستگی سید محمد تقی خوشرو، سکاندار این سینمای قدیمی و خاطره‌انگیز قم شده بود، در این مدت با تلاش شبانه‌روزی و جهادی عملکرد موفق و چشمگیری داشت.

در دوران حضور محمدی در سینما تربیت قم که به حق می‌توان از آن به عنوان دوران طلایی این سینما یاد کرد، از زمان تعطیلی سینماهای کشور به‌دلیل شیوع کرونا به بهترین شکل ممکن استفاده شد تا نمای بیرونی و سالن نمایش این سینما بعد از سال‌ها نوسازی شود و رنگ‌وروی دیگری بگیرد؛ موضوعی که سال‌ها مورد مطالبه علاقه‌مندان و مخاطبان سینما بود و با دلسوزی، پیگیری و همت جهادی او و حمایت مدیران وقت اداره‌کل آموزش‌وپرورش قم رقم خورد.

جدیدترین تصاویر از افتتاح سینما تربیت قم

او استانداردهای سینماداری را در این سینما تغییر داد، در شرایطی که بسیاری از مخاطبان این سینما به دلایل متعددی از جمله قدیمی‌بودن و بعضاً برخوردهای نامناسب از این سینما فاصله گرفته بودند، در دوران حضور او مجدداً به این سینما بازگشتند و با سینما تربیت آشتی کردند.    

از سوی دیگر در این دوران فیلم‌های متنوعی از ژانر دفاع مقدس و اجتماعی تا کمدی و کودک به روی پرده این سینما رفت و به خواست و سلایق اقشار مختلف جامعه و علاقه‌مندان به سینما احترام گذاشته شد.

جدیدترین تصاویر از افتتاح سینما تربیت قم

محمدی در دوران حضورش در این سینما، ارتباط و تعامل نزدیکی با فرهنگیان، اهالی رسانه، گروه‌های انقلابی و عموم علاقه‌مندان به هنر هفتم در قم برقرار کرد و با پرهیز از تنگ‌نظری‌های مرسوم در برخی فضاهای فرهنگی و هنری قم و دارا بودن مشی جذب حداکثری، در حفظ تماشاگران سینما با تفکرات و سلایق مختلف کوشید و به همین دلیل هم نام سینما تربیت قم در سالیان اخیر همواره در صدر پرمخاطب‌ترین سینماهای قم دیده می‌شد و بیشترین فروش فیلم‌های سینمایی نیز متعلق به این سینما بود.

از دیگر نکات قابل توجه مدیریت علی محمدی در سینما تربیت قم می‌توان به میزبانی این سینما از سه دوره جشنواره فیلم فجر در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین فستیوال سینمایی کشور اشاره کرد. در سال ۱۳۹۹ نیز این سینما به دلیل انجام عملیات بازسازی قادر به میزبانی از جشنواره فجر نشد.

تصاویر اکران نوروزی در سینماهای ونوس و تربیت قم

محمدی شش ماه قبل در زمان بازگشایی سینما تربیت قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» از تلاش برای راه‌اندازی سالن دوم این سینما نیز خبر داده بود که حالا با رفتن او از سینما مشخص نیست سرنوشت این طرح به کجا برسد.

خاطرنشان می‌شود با پذیرش استعفای علی محمدی از سوی علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم، مهدی قبیتی‌زاده به عنوان مدیر جدید این سینما معرفی شد.

خبرنگار: سید حمیدرضا منتظری

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.