تشکیل ۶۵۰ پرونده تخلف ساختمانی در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به تشکیل ۶۵۰ پرونده تخلف ساختمانی در این منطقه اشاره کرد و گفت: به ۴۲۰ مورد از پرونده‌های تخلفات در سال گذشته رسیدگی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل ۶۵۰ پرونده تخلف ساختمانی در منطقه ۴ قم
شناسه : 52273 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به تذکرات در حوزه تخلفات مختلف شهری در منطقه چهار، اظهار داشت: در این منطقه حضور وانت‌بارها و دست‌فروشان زیاد پررنگ نبوده و با اقدامات سال‌های گذشته این معضل تا حدود زیادی مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سد معبر اصناف بیش از ۹۰۰ مورد اخطار، تذکر و رفع سد معبر صورت گرفته است، ابراز کرد: با راه‌اندازی دو روز بازار در منطقه، تمامی فعالان، وانت‌بارها و دست‌فروشان در دوشنبه و جمعه‌بازار با مدیریت سازمان میادین ساماندهی شده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم، تذکرات، اخطارها و آموزش‌های جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه را موردتوجه قرارداد و افزود: برای واحدهای تجاری ۹۵۲ مورد، واحدهای درمانی ۴۱۱ مورد، واحدهای اقامتی ۱۵ مورد، اداری ۱۴۱ مورد، واحدهای مذهبی ۹۶ مورد، ‌واحدهای مسکونی ۱۴۰۶ مورد و آموزش پرسنل ۹۵ مورد و در جمع ۲ هزار ۵۱ مورد آموزش‌ در این زمینه ارائه‌شده است.

وی با تأکید بر ارائه ۲۳۷ مورد اخطار در بخش نخاله‌های ساختمانی تصریح کرد: در بخش پلیس ساختمان نیز دو هزار و ۱۷۲ مورد پیام در سامانه ۱۳۷ ثبت‌شده و همچنین ۵۸۰ مورد نیز کتبی و حضوری شکایت خود را اعلام کرده‌اند.

اقبالیان با اشاره به اینکه در حوزه تخلفات ساختمانی نیز ۱۱ مورد طبقه مازاد در سال ۱۴۰۰ ثبت‌ و به کمسیون ارجاع داده‌شده است، گفت: ۲۲۱ مورد هم پیشروی غیرمجاز به‌صورت بالکنی بوده است.

وی مجموع پرونده‌های تخلف ساختمانی را ۶۵۰ پرونده دانست و یادآور شد: به ۴۲۰ مورد از پرونده‌های تخلفات در سال گذشته رسیدگی شده است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.