در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

طرح استعدادیابی عروسک‌گردانی در قم برگزار می‌شود

مرتضی عقیقی عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی قم از برگزاری طرح استعدادیابی ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌گردانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح استعدادیابی عروسک‌گردانی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 50607 | انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲   پرینت

مرتضی عقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری «شهر بیست» با اشاره به انتشار فراخوان طرح استعدادیابی ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌گردانی در قم، گفت: این طرح به همت انجمن هنرهای نمایشی قم و مؤسسه «عروسک‌خانه» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند به طور رایگان در این طرح شرکت کنند.

این کارگردان تئاتر افزود: هدف اصلی از برگزاری این طرح، شناسایی و تربیت هنرجویان مستعد عروسک‌سازی و عروسک‌گردانی است و به همین دلیل نسبت‌به ثبت‌نام افراد در هر جنسیت و رده سنی، محدودیتی قائل نشدیم.

عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی قم تصریح کرد: از بین علاقه‌مندان ثبت‌نام کننده در طرح، تعدادی برای شرکت در دوره‌های مقدماتی و تکمیلی با نظر اساتید خبره انتخاب می‌شوند.

عقیقی با بیان اینکه مرحله استعدادیابی و آموزش مقدماتی علاقه‌مندان به هنر عروسک‌سازی و عروسک‌گردانی رایگان است، گفت: هدف از اجرای این طرح درآمدزایی نیست و بخشی از هزینه دوره‌های تکمیلی نیز از سوی انجمن هنرهای نمایشی قم تأمین خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال رونق تئاتر عروسکی شهر هستیم، گفت: تئاتر عروسکی مخاطبان زیادی دارد و یکی از بهترین راه‌های انتقال مفاهیم تربیتی به نسل کودک و نوجوان است.

این کارگردان تئاتر افزود: همچنین با رایزنی‌های انجام شده با آموزش و پرورش، فراخوان این طرح به مدارس نیز ارسال می‌شود و به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.

خاطرنشان می‌شود علاقه‌مندان برای شرکت در طرح استعدادیابی ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌گردانی می‌بایست نام و نام خانوادگی، سن و توانایی‌های خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۲۷۴۹۳۳۱۶ ارسال کنند.  

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.