پایان داوری پنجمین مسابقه عکاسی «پاییز برگریز»/ برگزیدگان معرفی شدند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از پایان داوری و معرفی برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگریز خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان داوری پنجمین مسابقه عکاسی «پاییز برگریز»/ برگزیدگان معرفی شدند
شناسه : 50523 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به برگزاری آیین داوری پنجمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگریز اظهار کرد: آثار بسیارزیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود و با هماهنگی انجمن عکاسان استان داوری این آثار انجام شد.

وی با بیان اینکه در مرحله داوری سه اثر در بخش حرفه‌ای، سه اثر در بخش آماتور و یک اثر به عنوان انتخاب مردمی مشخص شد تصریح کرد: در هفته‌های آتی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی در شهر خاطرنشان کرد: هنر زبان گویا و بانفوذی بین مردم است و استفاده از این ابزار موجب افزایش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری شهر و رفع چالش‌های شهر و همچنین مشارکت بیشتر در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست می‌شود.

وی با اشاره به تغییر رویکرد شهرداری از کاشت درختان همیشه سبز به کاشت درختان خزان‌دار بیان کرد: این رویکرد موجب شده نسبت به سال‌های گذشته فضای سبز شهر قم دارای نمای پاییزی شده و هنرمندان بتوانند از این مناظر برای نشان‌دادن هنر و زیبایی شهر استفاده کنند.

جوادیان اظهار کرد: چهار دوره مسابقه عکاسی پاییز برگریز به صورت مستمر برگزار شده و امسال از دوره پنجم در بخش حرفه‌ای و آماتور نیز استقبال قابل توجهی صورت گرفت.

لازم به ذکر است زهره‌سادات لاجوردی، حسین یاراحمدی، بنت الهدی آموزنده، بهمن عزیزی، زهرا ایرانی در بخش حرفه‌ای و مریم هنرمند، محمد رفیعی موحد، محمدرضا خانعلی، مائده برقراری و محبوبه رضایی در بخش عکاسی با تلفن همراه برگزیدگان پنجمین دوره مسابقه عکاسی پاییز برگریز هستند.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.