بلوار خلیج‌فارس قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از بهسازی مسیر بلوار خلیج‌فارس به سمت جمکران تا آرامستان بقیع در سال جاری خبر داد و گفت: خرابی و تکه‌تکه شدن آسفالت مسیر به‌دلیل ورود خودروهای سنگین به معبر شهری و کاهش ناگهانی سرعت و ترمز خودرو و همچنین گرمای هواست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار خلیج‌فارس قم بهسازی می‌شود
شناسه : 50427 | انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص‌ترمیم آسفالت بلوار خلیج‌فارس در مسیر آرامستان بقیع تا میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: مشکل ایجادشده در این مسیر به علت نامناسب بودن زیرسازی مسیر و یا آسفالت نیست.

وی، علت خرابی و تکه‌تکه شدن آسفالت مسیر را عبور خودروهای سنگین و باری دانست و افزود: این محدوده مسیر ورود خودروهای سنگین به معبر شهری بوده و به علت کاهش ناگهانی سرعت و ترمز خودروها آسفالت مسیر مدام در حال آسیب دیدن است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: ترمزهای زیاد با سرعت‌بالا و سنگینی خودروها به‌خصوص در هوای گرم عامل ایجاد این مشکل بوده و با وجودترمیم آسفالت به‌صورت دوره‌ای و مستمر بعد از مدت کوتاهی دوباره این مشکل ایجاد می‌شود.

وی برنامه شهرداری را در سال ۱۴۰۱ ‌ترمیم مجدد آسفالت بلوار خلیج‌فارس اعلام کرد و گفت: با اعلام برنامه اجرایی سال ۱۴۰۱ به مناطق، زیرسازی و آسفالت مسیر آغازشده و مسیر بهسازی می‌شود.

قراچورلوی تأکید کرد: بعد از زمان کوتاهی و با شروع گرمای هوا حتماً دوباره این مشکل ایجادشده و نمی‌توانیم مانع ایجاد چنین مشکلاتی در مسیرهای ورودی خودروهای سنگین و باری به محدود شهر شویم.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.