جابه‌جایی یک‌میلیون و ۵۷۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابه‌جایی یک‌میلیون و ۵۷۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری این سازمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال ۹۵ آمار خروجی مسافر از پایانه‌ها یک‌میلیون و ۹۷۰ هزار نفر بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جابه‌جایی یک‌میلیون و ۵۷۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های قم
شناسه : 50162 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در سی‌ودومین جلسه علنی شورای شهر قم، لایحه اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان پایانه‌های مسافربری به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اکثریت آرای اعضای شورای شهر تصویب شد.

این در حالی است که بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ این سازمان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بود که در متمم و اصلاح آن به ۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان رسیده بود که با مقایسه این اعداد و ارقام کاهش حدود ۳ درصدی بودجه به چشم می‌خورد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در پاسخ به این سؤال که بودجه امسال بدون کمک شهرداری مرکز است، اظهار داشت: با حذف کمک شهرداری مرکز به این سازمان، در سال جاری باید ۱۰۰ درصد افزایش درآمد داشته باشیم.

سیدرضا حسینی در ادامه به آماری درباره سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اشاره کرد و افزود: در سال ۹۵ آمار خروجی مسافر از پایانه‌ها یک‌میلیون و ۹۷۰ هزار نفر بوده، درحالی‌که سال ۱۴۰۰ با وجود فرازوفرود کرونا آمار نهایی یک‌میلیون و ۵۷۰ هزار نفر رسیده است که این آمار و ارقام نشان می‌دهد که کار زیادی در پیش داریم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.