ضرورت انتخاب مدیران موفق برای مناطق محروم قم

رئیس شورای شهر قم گفت: برای برطرف شدن کمبودهای مناطق محروم، بهترین و موفق‌ترین مدیران هر حوزه باید برای آن مناطق انتخاب شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت انتخاب مدیران موفق برای مناطق محروم قم
شناسه : 49809 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی در دیدار با شهردار قم، در نظر گرفتن دغدغه‌های رهبری را در خصوص استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان موردتوجه قرارداد و  افزود: در تمام حوزه‌ها می‌توان از شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرده و به‌خصوص در حوزه حمل‌ونقل می‌توانیم از مباحث علمی و دانش‌بنیان در ساماندهی ترافیک استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: تا چه زمانی می‌توانیم با تملک خیابان‌ها و تعریض شوارع سعی در ساماندهی ترافیک شهر داشته باشیم، درحالی‌که این کار تنها به افزایش خودروهای شخصی کمک می‌کند ‌که با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان جایگزین برای آن پیدا کنیم.

وی، ایجاد محدودیت‌ها را لازم و ضروری خواند و ابراز کرد: در اجرای عدالت منطقه‌ای اجرای حدنصاب‌ها لازم بوده و باید برای شهردارهایی که از مناطق برخوردار به مناطق محروم رفته امتیازاتی در نظر گرفته شود تا انگیزه‌ای کار ایجادشده تا بتوانند کار کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن کمبودهای مناطق محروم باید بهترین مدیرها را برای آن مناطق انتخاب کنیم، به‌طور مثال وقتی منطقه‌ای ازنظر فضای سبز سرانه‌ای کمتری دارد باید قوی‌ترین مدیر در این حوزه به منطقه آمده تا بتواند این مشکل را برطرف کند.

وی در پایان با تشکر از پرسنل شهرداری در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان و ایام نوروز گفت: از ۱۴ سال پیش تا امروز، امسال از بهترین سال‌های عملکرد شهرداری در ساماندهی مسافران و اجرای برنامه‌های نیمه شعبان و ایام نوروز بود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.