پیشکسوت رسانه قم درگذشت

پیکر حسین عبداللهی پیشکسوت رسانه‌ای استان قم عصر روز چهارشنبه در گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر به خاک سپرده می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشکسوت رسانه قم درگذشت
شناسه : 49766 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۹ فروردین‌ماه خبر درگذشت ناباورانه حسین عبداللهی مدیر مسئول روزنامه‌ «آرمان ملی» و سردبیر روزنامه «ایمان» بر اثر سکته قلبی منتشر شد.

وی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت و در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب‌امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت.

عبداللهی همچنین سردبیری روزنامه «قم امروز» را در کارنامه داشت و سال‌ها قائم‌مقام مدیر مسئول و سردبیر روزنامه ایمان قم بود. او طی سال‌های متمادی فعالیت خود در حوزه رسانه، شاگردان و خبرنگاران زیادی را در حوزه روزنامه‌نگاری تربیت و به جامعه رسانه‌ای معرفی کرده بود.

پیکر این پیشکسوت رسانه استان قم و روزنامه‌نگار باسابقه کشور، ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ فروردین از مقابل مسجد مصطفی خمینی(ره) واقع در خیابان هنرستان قم به سمت گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم ختم مرحوم حسین عبداللهی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در انتهای خیابان دورشهر برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود تاکنون چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متعددی از جمله حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور سابق، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، اسحاق جهانگیری و فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت این شخصیت برجسته رسانه‌ای استان را تسلیت گفته‌اند.         

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و شهردار قم نیز از جمله مسئولان استانی بودند که طی پیام‌های تسلیت جداگانه، درگذشت ناباورانه مرحوم عبداللهی را تسلیت گفتند.

تحریریه پایگاه خبری «شهر۲۰» درگذشت این پیشکسوت روزنامه‌نگاری را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه‌ای تسلیت می‌گوید.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.