نشست نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با مدیران انجمن‌های هنری برگزار شد

نشست صمیمانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت ایام نوروز با مدیران انجمن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشست نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با مدیران انجمن‌های هنری برگزار شد
شناسه : 49751 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نخستین نشست صمیمی با مدیران انجمن‌های تابعه و زیر مجموعه اداره کل در سال ۱۴۰۱، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات یک سال گذشته همه مسئولان در انجمن‌ها، اظهار داشت: با شرایط اقتصادی و سختی‌های متعدد ناشی از شیوع ویروس کرونا، همت و تلاش قابل قبول و ستودنی از همه انجمن‌ها در سال ۱۴۰۰ شاهد بودیم و به نظرم فعالیت‌های بسیار خوبی در همه حوزه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: هم‌افزایی و مشارکت حداکثری همه انجمن‌های با یکدیگر و هماهنگی‌های مداوم با فرهنگ و ارشاد اسلامی، قطعا به سود همه دلسوزان عرصه فرهنگ و هنر در استان خواهد بود و نتیجه کارها را بهتر خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: همه ما باید خودمان را از خانوده فرهنگ بدانیم و تلاش کنیم همکاری‌های مؤثر با یکدیگر را گسترش دهیم و خودمان را از هم و از اداره فرهنگ و ارشاد جدا ندانیم.

در این نشست صمیمی مدیران انجمن‌های هنرهای نمایشی، تجسمی، خوشنویسی، انیمیشن، عکاسی، ادبی، مد و لباس، چاپ و نشر، کانون‌های تبلیغاتی، همچنین مدیران خانه مطبوعات، خانه مستند، اتحادیه موسسات قرآنی و … نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف فرهنگی در استان و برنامه‌های سال جدید خود پرداختند.

این نشست صبح روز سه‌شنبه نهم فروردین ۱۴۰۱ در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار و در پایان عیدانه‌ای از طرف اداره‌کل به مدیران انجمن اهدا شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.