شهردار منطقه یک قم معارفه شد +تصاویر

آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری قم با حضور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهردار منطقه یک قم معارفه شد +تصاویر
شناسه : 49565 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه یک شهرداری قم امروز با حضور سید ابوالفضل اسماعیلی، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری، سید جواد صحرایی مدیرکل حوزه شهردار، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و معاونان و روسای ادارات این منطقه شهری برگزار شد.

در این مراسم از خدمات علیرضا اقبالیان تقدیر و مجید محمدرضاخانی به‌عنوان مدیر جدید منطقه یک شهرداری قم معرفی شد.

گفتنی است علیرضا اقبالیان با حکم سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم به‌عنوان مدیر منطقه چهار شهرداری منصوب‌شده است.

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

اقبالیان در این مراسم اظهار داشت: منطقه یک قدیمی‌ترین منطقه شهر قم است و در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات آن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: رفع دغدغه و نارسایی‌های این منطقه شهری مانند بافت فرسوده و کمبود سرانه‌های فضای سبز، نیاز به همکاری دستگاه‌های مختلف استان دارد.

مدیر سابق منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: دو پروژه مهم و طولانی شهر قم شامل بلوار شهیدان برقعی در گام سوم و بلوار شهید صادقی در گام پنجم افتتاحیه طرح‌های پایان سال شهرداری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل رینگ جمع‌آوری آب‌های سطحی در بودجه امسال منطقه در نظر گرفته‌شده و تکمیل می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های نوبهار، چهل اختران و دروازه ری ازجمله پروژه‌هایی بوده که با وجود مشکلات فراوان در انتظار تعیین تکلیف و اجرا هستند.

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

همچنین سید ابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری قم برای خدمت به شهروندان اظهار داشت: برای شهرداری تفاوتی بین مناطق وجود ندارد ولی برخی از مناطق در مباحث مختلف مانند درآمد، هزینه، بافت فرسوده، پروژه‌ها و… شاید تفاوت‌هایی داشته باشند که منطقه یک نیز شامل این تفاوت‌هاست.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مناطق شناسایی املاک شهرداری بوده که می‌توان با جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمدهای نقدی و غیرنقدی در پیشبرد برنامه‌ها گام برداشت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه بانک املاک شهرداری نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری دارد، ادامه داد: بسیاری از پروژه‌ها زمان‌بر بوده و نیاز به تملک دارد که اجرای این پروژه در منطقه یک می‌تواند گام مهمی در رفع نیازهای ساکنان این منطقه شهری باشد.

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

شهردار منطقه یک قم معارفه شد

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.