تأثیرگذاری بلوار شهید صادقی در کاهش ترافیک هسته مرکزی قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اهمیت افتتاح و بهره‌برداری بلوار شهید صادقی گفت: این پروژه در حدفاصل کمربندی امام علی(ع) و بلوار ۱۵ خرداد احداث‌شده که می‌تواند بسیاری از ترافیک منتهی به هسته مرکزی شهر را مدیریت کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأثیرگذاری بلوار شهید صادقی در کاهش ترافیک هسته مرکزی قم
شناسه : 48370 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان امروز در آیین افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری در گام پنجم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت احداث و بهره‌برداری از پروژه بلوار شهید صادقی اظهار داشت: این پروژه در حدفاصل کمربندی امام علی(ع) و بلوار ۱۵ خرداد احداث‌شده که می‌تواند بسیاری از ترافیک منتهی به هسته مرکزی شهر را مدیریت کند.

وی با تقدیر و تشکر از تمام پرسنل شهرداری در اجرای این پروژه افزود: این پروژه با همت مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر اسلامی و مدیران قبلی منطقه به مساحت ۳۶ هزار مترمربع در دو فاز به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم، هزینه تملک و احداث این پروژه را عددی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با احداث این پروژه، بلوار ۱۵ خرداد، کمربندی امام علی(ع)، خیابان طالقانی، انقلاب، بلوار بسیج، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار شهید صدوقی به هم متصل می‌شود.

وی از اتمام عملیات عمرانی بوستان ارکیده در کنار پروژه بلوار شهید صادقی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز به‌عنوان روز درختکاری، عملیات کاشت درختان این بوستان آغازشده و امیدواریم به‌زودی گام‌های دیگر توسعه در این منطقه را برداریم.

اقبالیان همچنین برنامه‌های شهرداری در ساماندهی پروژه محله چهل‌اختران را نیز مطرح کرد و یادآور شد: برای اتمام پروژه‌هایی مانند چهل‌اختران نیازمند هم‌افزایی مدیریت استان بوده تا بتوانیم چنین پروژه‌هایی را که زمان زیادی است ناتمام مانده، به بهره‌برداری برسانیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.