اکران مستند «غیررسمی ۴» در قم

مستند «غیر رسمی ۴» که به دیدار طنزپردازان منتخب کشور با مقام معظم رهبری اختصاص دارد، در سینما آیه قم اکران شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران مستند «غیررسمی ۴» در قم
شناسه : 48291 | انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم،‌ مستند «غیررسمی ۴» که به دیدار طنزپردان منتخب کشور با مقام معظم رهبری اختصاص دارد، با حضور صاحب‌نظران در سینما آیه قم اکران شد.

پیش از آغاز اکران این مستند که به کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا ساخته‌ شده‌است، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم به معرفی این اثر تصویری پرداخت و گفت: مستند «غیررسمی ۴» از سری مجموعه‌ مستندهای دیدار حضرت آقا با اقشار و مجموعه‌های مختلف است که توسط دفتر، ضبط و در قالب مستند اکران شده‌است. یکی از اهداف ساخت این مستند، الگوسازی برای مسئولان است.

وی با بیان اینکه دیدارهای رهبر انقلاب با طیف‌های مختلف تا پیش از کرونا به صورت منظم پنجشنبه هر هفته انجام می‌شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدارها، اخبار و نظرات کارشناسی مختلف را از متخصصان امور دریافت می‌کنند که این خود باعث اشراف ایشان بر موضوعات مختلف و متنوع شده‌است.

وی در ادامه افزود: در این مستندها، مهمانان مباحث و مشکلاتی را که در ذهن دارند آزادانه مطرح می‌کنند که گاه در همین جلسات چاره‌اندیشی می‌شود و یا از سوی حضرت آقا پاسخ داده می‌شود. این رویکرد خود باعث خنثی‌سازی مباحثی می‌شود که غرض‌ورزانه از سوی دشمنان مطرح می‌شود.

محمدی تصریح کرد: از دیگر اهداف ساخت این مستندها امیدآفرینی‌ است که حضرت آقا در جهاد تبیین نیز به آن اشاره کردند. شنیدن پیشرفت‌ها و تغییراتی که در این سال‌ها کمتر بازتاب داده شده از زبان کارشناسان خود باعث امیدآفرینی نزد مخاطبان می‌شود.

*دیدارهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر منشأ اثر و خیرات بسیاری است

پیش از این سخنان و در آغاز این نشست و اکران نیز محمد مهدی بهمنی نماینده‌ حوزه هنری قم، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: دیدار هنرمندان و شاعران با مقام معظم رهبری با توجه به تسلط ایشان به مباحث مطرح شده، همیشه منشأ اثر و خیرات بسیاری برای جامعه هنری و فرهنگی بوده‌‌است.

وی در ادامه افزود: درست است که این مستند به دیدار طنزپردازان و مقام معظم رهبری اختصاص دارد اما نکات قابل تأملی برای مدیران و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دارد که درصورت دریافت، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

همچنین پس از اکران مستند «غیررسمی ۴» حاضران نظرات خود را در فرم‌های توزیع شده بیان کردند تا در اختیار نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود اکران خصوصی مستند «غیررسمی ۴» به همت مراکز استانی حوزه هنری و دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، به صورت هم‌زمان در سراسر کشور انجام می‌شود. 

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.