چرا فراخوان جشنواره «شهر ما» اعلام نمی‌شود؟

در حالی که حدود چهارماه از رونمایی پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» می‌گذرد و در شرایطی که گفته شد فراخوان این جشنواره تا پایان آبان‌ماه منتشر می‌شود اما همچنان خبری از اعلام فراخوان نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چرا فراخوان جشنواره «شهر ما» اعلام نمی‌شود؟
شناسه : 48099 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دهم آبان‌ماه سال جاری بود که پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» با حضور تعدادی از مسئولان استان از جمله معاون وقت سیاسی امنیتی استانداری قم، حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیران خانه مطبوعات قم در حاشیه جلسه شورای اطلاع‌ رسانی رونمایی شد.

در حالی که در مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اعلام فراخوان دومین جشنواره «شهر ما» تا پایان آبان‌ماه خبر داده بود اما همچنان با وجود گذشت بیش از سه ماه از موعد اعلام شده خبری از فراخوان جشنواره نیست.

این در حالی است که بنا به گفته کلانترزاده قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره در دهه فجر برگزار شود اما حالا هنوز فراخوان این جشنواره هم منتشر نشده است!

مشخص نیست مدیران شهرداری قم اراده لازم را برای برگزاری این جشنواره را دارند یا خیر، چراکه انتخاب یک نفر از میان نخبگان رسانه‌ای قم یا حتی از خود کادر روابط عمومی شهرداری به عنوان دبیر اجرایی جشنواره، کار چندان پیچیده‌ و دشواری نیست و نیاز به این حجم زمان‌سوزی ندارد.

تأخیر چند ماهه در اعلام یک فراخوان ساده جشنواره رسانه‌ای در شرایطی صورت گرفت که سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم اوایل دی‌ماه سال جاری بر لزوم پرهیز از حرکت‌های نمایشی و صرفاً تبلیغاتی در شهرداری تأکید کرده و خواستار سرعت‌بخشی به کارها و افزایش احساس مسئولیت در شهرداری شده بود.

او عنوان کرده بود به‌عنوان شهردار امضای امروزم به فردا موکول نمی‌شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.