تعطیلی مدارس ابتدایی قم یک هفته دیگر تمدید شد

استاندار قم با بیان اینکه مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و همچنین مهدکودک‌های استان تا یک هفته دیگر تعطیل هستند، گفت: همچنین گیم‌نت‌ها و شهربازی‌ها نیز تعطیل می‌شوند و همه اغذیه فروشی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها نیز فقط به حالت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعطیلی مدارس ابتدایی قم یک هفته دیگر تمدید شد
شناسه : 47418 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سید محمد تقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: همه مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تا یک هفته دیگر تعطیلی آن‌ها تمدید و برای حفظ جان و سلامت مردم باید نظارت‌ها بر همه اماکن عمومی و تالارها و هم چنین حمل و نقل عمومی شدت یابد.

وی افزود: گیم‌نت‌ها و شهربازی‌ها نیز تعطیل می‌شوند و با توجه به مناسبت‌های پیش رو و افزایش مراسم‌ها، همه تالارها باید با ظرفیت ۲۰ درصدی و زمان محدود فعالیت کنند، همه اغذیه فروشی‌ها و آبمیوه فروشی‌ها نیز به حالت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به وضعیت بازارهای روز بیان کرد: باید وضعیت بهداشت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بازارهای روز نیز ساماندهی و نظارت‌ها افزایش یابد، دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان حضوری اما با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.