پایان «صبوری» در راه و شهرسازی قم

با پایان دوره مدیریت حسن صبوری در اداره‌کل راه و شهرسازی قم، مدیرکل جدید این اداره‌کل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی معارفه شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان «صبوری» در راه و شهرسازی قم
شناسه : 47311 | انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، امروز مراسمی با حضور اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم و سایر مدیران استان برگزار شد که در این مراسم ضمن تکریم از حسن صبوری مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان، محمد صادقی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

اسلامیان در جلسه معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی پیشران توسعه کشور است و به تنهایی حامل ۳۰ درصد اقتصاد کشور است.

وی، موضوع مسکن را مسئله فرا معیشتی دانست و افزود: سیاست‌های تأمین مسکن و مسائل مربوط به آن با سایر حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و …. رابطه نزدیک دارد.

اسلامیان با بیان این که وزارت راه و شهرسازی تمام قد پای طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن اقشار مختلف مردم ایستاده است، توضیح داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمل و نقل در کشور نیازمند همکاری و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به مشکلات و مسائل بدنه کارکنان این وزارت خانه اشاره کرد و گفت: بازبینی سیاست های معیشتی کارکنان وزارت متبوع در اولویت کاری است و امیدواریم به زودی شاهد بهبود وضعیت معیشتی آن ها باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شش ساله صبوری مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان قم، حکم وزیر راه و شهرسازی برای سرپرستی اداره کل را به صادقی تقدیم کرد. 

محمد صادقی مسئولیت هایی نظیر مشاور شهردار، شهردار منطقه، مدیرکل منابع انسانی و رییس کارگزینی شهرداری، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قم، سرپرستی سازمان میادین و تره بار و… را در کارنامه خود دارد.

خاطرنشان می‌شود بهرام سرمست استاندار سابق قم آبان‌ماه امسال چند روز قبل از پایان دوره مدیریت خود در جلسه با فعالان اقتصادی، عنوان کرده بود: «رسم روزگار است که هرگاه دولت‌ها عوض می‌شوند، استاندارها هم عوض می‌شوند و این. اتفاق ربطی به عملکرد استانداری و اینکه من چگونه کار کردم ندارد، اما یک درصد و یا یک در هزار اگر در جایگاه استاندار قم ابقا شوم، اولین مدیری که عزل خواهم کرد، آقای صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان خواهد بود.»

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.