تصادفات نوروزی قم ۴۲۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

شهر بیست/ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفند97) تا پایان نخستین روز سال جدید، در تصادفات شهری و جاده ای در قم متاسفانه 424 مصدوم و یک تن فوت کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصادفات نوروزی قم ۴۲۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت
شناسه : 4706 | انتشار : ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمد شهیدی افزود: از ۴۲۴ مصدوم تصادفات شهری و جاده ای اعلام شده به این مرکز، ۲۴۳ مصدوم در محل حادثه مداوا و ۲۴۲ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال داده شده اند.

وی با اشاره به وجود ۲۲ پایگاه اورژانس درون شهری و ۱۸ پایگاه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان قم ادامه داد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی در جاده های استان در این مدت، ۹۶ نفر بوده که متاسفانه یک تن به دلیل شدت صدمات در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه در ۶ روز نخست طرح نوروزی یک هزار و ۴۷۱ ماموریت توسط اورژانس انجام شده است، افزود: امدادگران اورژانس ۱۱۵ قم در این مدت به یک هزار و ۴۵۰ بیمار و مصدوم خدمت رسانی کرده اند.

شهیدی با تأکید بر کاهش ۱۶ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل، ادامه داد: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷ در فاصله زمانی ۶ روز نخست طرح نوروزی ۹۷، ۵۷۲ تصادف با ۳ کشته و انتقال ۳۱۰ تن به بیمارستان در استان رقم خورده است.

یک فروند بالگرد، ۴۲ دستگاه آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۵۰ تن از پرسنل عملیاتی، ستادی و مدیریتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در طرح نوروزی ۹۸ فعال است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.