تصادفات نوروزی قم ۴۲۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

شهر بیست/ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفند97) تا پایان نخستین روز سال جدید، در تصادفات شهری و جاده ای در قم متاسفانه 424 مصدوم و یک تن فوت کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصادفات نوروزی قم ۴۲۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت
شناسه : 4706 | انتشار : ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمد شهیدی افزود: از ۴۲۴ مصدوم تصادفات شهری و جاده ای اعلام شده به این مرکز، ۲۴۳ مصدوم در محل حادثه مداوا و ۲۴۲ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال داده شده اند.

وی با اشاره به وجود ۲۲ پایگاه اورژانس درون شهری و ۱۸ پایگاه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان قم ادامه داد: تعداد مصدومین حوادث ترافیکی در جاده های استان در این مدت، ۹۶ نفر بوده که متاسفانه یک تن به دلیل شدت صدمات در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه در ۶ روز نخست طرح نوروزی یک هزار و ۴۷۱ ماموریت توسط اورژانس انجام شده است، افزود: امدادگران اورژانس ۱۱۵ قم در این مدت به یک هزار و ۴۵۰ بیمار و مصدوم خدمت رسانی کرده اند.

شهیدی با تأکید بر کاهش ۱۶ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل، ادامه داد: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا اول فروردین ۹۷ در فاصله زمانی ۶ روز نخست طرح نوروزی ۹۷، ۵۷۲ تصادف با ۳ کشته و انتقال ۳۱۰ تن به بیمارستان در استان رقم خورده است.

یک فروند بالگرد، ۴۲ دستگاه آمبولانس، ۲۰ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۵۰ تن از پرسنل عملیاتی، ستادی و مدیریتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در طرح نوروزی ۹۸ فعال است.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.